Ruthless People

Comedie (United States of America)

Jim Abrahams, David Zucker, Jerry Zucker, Harald Zwart

Touchstone Pictures

26 Iunie 1986

4 Decembrie 2020

Ruthless People este o comedie neagra aparuta in anul 1986, fiind regizata de catre David Zucker, Jim Abrahams si Jerry Zucker. De scenariul filmului s-au ocupat Dale Launer si O. Henry. In rolurile principale ii gasim pe Denny DeVito, Bette Midler, Judge Reinhold si Helen Slater. Omul de afaceri, care se ocupa cu afaceri necurate, Sam Stone, planuieste sa-si omoare infioratoarea nevasta, pentru banii pe care ii poseda, ca sa poata sa se casatoreasca cu iubita sa. Nu poate sa creada ce noroc are, atunci cand aceasta este rapita de catre Ken si Sandy Kessler, care vroiau sa se razbune pe Sam deoarece le-a furat economiile de-o viata si banii lui Sandy din creatiile ei de moda, apoi folosind acesti bani in investitii ca si cum ar fi ai sai. Atunci cand Barbara afla ce le-a facut Sam acestui cuplu si realizeaza ca acesta nu face nimic pentru a o elibera pe aceasta, ea devine prietena cu rapitorii ei si planuiesc sa-i dea o lectie lui Sam.

eedy

08.09.2018

Comedie de exceptie,celebrului trio regizoral adaugindu-i-se duo-ul actoricesc DeVito-Midler

2 2

ciocotof

08.09.2018

O comedie minunata, Denny DeVito si Bette Midler in distributie = o reusita. Subiectul filmului e extraordinar pentru un film de comedie, cum Sam incearca disperat sa scape de Barbara si cum acesta isi joaca rolul de sot trist si disperat cand i se aducea vestea ca aceasta e moarta, scena e minunata, doar DeVito putea sa fie asa haios. Imi place la nebunie si echipa pe care Barabara o va forma cu rapitorii ei, care sunt niste tineri extraordinari si care nu au nici o intentie sa-i faca rau dar care au apelat la gestul rapirii din disperare. Superbe sunt scenele cand Barbara se apuca de sport cat si faza finala cand apare langa Sam si il ia putin la "scuturat". nu mai comentez, mai bine va las sa vedeti filmul, merita din plin . Ofer cu placere nota maxima.

0 0