S. Darko

Thriller, Crimă, SF, Mister (United States of America)

Chris Fisher, John Badham

Newmarket Capital Group, Adam Fields Productions, Silver Nitrate

28 Aprilie 2009

24 Iunie 2021

<p align="justify">    Sequel al filmului "Donnie Darko" din anul 2001, "S. Darko" urmareste viata adolescentei in varsta de 18 ani Samantha Darko, sora mai mica a decedatului Donnie, care decide sa plece intr-o calatorie cu masina la Hollywood in vara anului 1995, insotita de cea mai buna prietena a ei - rebela si nonconformista Corey Richardson. Planurile fetelor sunt zadarnicite de o defectiune neasteptata aparuta la automobilul lor, care le lasa izolate intr-un orasel din Utah situat in mijlocul desertului.</p><p align="justify">   Atunci cand un meteorit se prabuseste in apropiere, Samantha incepe sa aiba viziuni bizare si visuri halucinante despre sfarsitul Universului si isi da seama ca problemele pe care le-a avut cu masina nu au fost intamplatoare, ci au facut parte dintr-un mecanism complex menit sa o aduca in orasul respectiv pentru a-i ajuta pe localnici sa salveze lumea de la dezastru. Afland ca a fost adoptata de catre familia Darko si ca Donnie nu ii era ruda de sange, Samantha trebuie sa isi infranga propriii demoni si sa se confrunte brutal cu realitatile neplacute cauzate de destramarea familiei sale, invatand cu ajutorul localnicilor adevarata semnificatie a prieteniei si a apartenentei la o familie. </p>

boogie_boo

08.09.2018

pacat...un film ca donnie darko nu are nevoie de continuare...sa speram totusi ca nu au distrus complet primul film...ramane de vazut.