कभी अलविदा ना कहना

Dramă, Romantic (India)

Karan Johar

Dharma Productions

11 August 2006

10 August 2020

<p align="left">        Maya Talwar(Rani Mukherjee) si Rishi Talwar(Abhishek Bachchan) se cunosc de mici, au crescut impreuna si acum au hotarat sa se casatoreasca. Dev Saran(Shahrukh Khan) si Riya Saran(Preity Zinta) sunt deja casatoriti si au impreuna un baietel. In ziua nuntii, Maya il intalneste pe Dev, care ii da cateva sfaturi legate de dragoste si felul in care el o intelege. Timpul trece si cele doua familii ajung sa constate ca nu sunt implinite din mai multe puncte de vedere.Dev, un renumit fotbalist a suferit un accident si acum este un antrenor fara succes.Maya vede in Rishi un copil. In urma unui incident din gara Maya si Dev se reintalnesc si, urmand modelul mamei lui Dev si al tatalui lui Rishi, care sunt buni prieteni, hotarasc sa se ajute unul pe altul, pentru ca relatia cu partenerul lor de viata sa functioneze.</p>

someone

08.09.2018

Un film superb, cu niste actori de exceptie.Un film despre viata si dragoste.Il recomand cu placere.

3 2

ming_shu1984

08.09.2018

Un film in care l/am vazut pentru prima data pe Shahrukh Khan facand dragoste.A jucat extraordinar rolul.Ca sa nu mai zic ca a trebuit sa mearga schiop toata povestea.Asta numesc eu un actor de milioane.Povestea in sine e frumoasa desi inseamna destramarea a doua camine.Important e ca la urma toti ai stiut sa ierte si Dev cu Maya isi unesc in sfarsit destinele.

2 2

ming_shu1984

08.09.2018

Cand am vazut pentru prima oara acest film, am ramas impresionata. Ca intotdeauna actorii au fost ingredientul special al scenariului. O poveste de realitate. Oricui i se putea intampla o situatie de genul. Actorii au stiut foarte bine ce au de facut si au interpretat rolurile exceptional. M-am amuzat super tare la scenele cand Dev si Maya incercau sa-si arate unul celuilalt ce asteapta sotul sau sotia. Ca sa nu mai zic ca Amithab a fost sarea si piperul. Foarte frumoasa actiunea, muzica foarte buna. Nota 10

2 2