Acțiune, Dramă, Thriller, Crimă (United States of America)

David Ayer

David Ayer, Skip Woods

Open Road Films, QED International, Albert S. Ruddy Productions, Crave Films, Roth Films

28 Martie 2014

11 Aprilie 2014

<div align="justify">O trupă de elită din Brigada Antidrog se războieşte cu cele mai periculoase carteluri ale drogurilor din lume. Specializată în operaţiuni de teren complexe, această echipă execută un raid strategic în una dintre casele conspirative ale cartelului. Ceea ce pare la prima vedere un raid tipic se transformă într-un jaf elaborat pe care componenţii Brigăzii Antidrog l-au premeditat. După ce fură şi ascund milioane de dolari proveniţi din traficul de stupefiante, membrii trupei de elită consideră că secretul lor este în siguranţă, însă şi-au făcut duşmani puternici în urma acelei operaţiuni ilegale şi sunt asasinaţi unul câte unul de către un om din umbră.</div>

Deniro

08.09.2018

Arnold din nou intra in business cu încă un film bun , care insa nu poate fi numit chiar un film de actiune , plin de impuscaturi care dureaza minute in sir , ci un thriller plin de mister si crima , care are finalul imprevizibil . Arnold Schwarzennerger are alături o echipa formată din actori cu potențial si un regizor care este priceput in a face filme cu si despre polițiști . Scenariul nu este tocmai stralucit , dar iti captează atenția de la sfârșit pana la final . Cum am spus , acțiunea lipseste destul de mult , dar ritmul este bun si te tine in suspans . Un film care mie unul mi-a placut , chiar daca nu este ceva memorabil sau ceva sa revezi , dar recomand pentru o vizionare . Nota 8

3 5

Karinn

08.09.2018

Mi s-a părut puțin confuz,cu multe secvențe inutile și prost montate,cu un dialog slab și personaje nesemnificative. Clar David Ayer și Arnold nu sunt compatibili.

4 0

08.09.2018

nu e unul din filmele bune ale lui arnold; scenariul e acomplicat, alambicat dar si plictisitor din pacate ; replicile sunt anoste si fade; daca nu juca in film arnold nu baga nimeni in seama acest film.

2 1