Sabrina

Comedie, Romantic (Germany, United States of America)

Sydney Pollack

Worldwide, Paramount, Mirage Enterprises, Sandollar Productions, Constellation Entertainment, Mont Blanc Entertainment GmbH, Scott Rudin Productions

15 Decembrie 1995

28 Septembrie 2020

<p>In familia Larrabee, proprietară a unor averi impunatoare, lucrează un şofer modest, Tom. Sabrina, protagonista filmului, este fiica şoferului. De mică ea este îndrăgostită de David, mezinul familiei distinse. Sabrina este prezentă la toate recepţiile şi sărbătorile organizate de Larrabee, dar, neinvitată fiind, îşi are locul de asistenţă într-un copac, de unde se vede perfect totul ce se întâmplă la bal. De aici tânăra îl urmăreşte pe David, aflandu-i toate obişnuinţele. Spre a o îndepărta pe unica fiică de spărgătorul de inimi, Tom acceptă plecarea ei la Paris. </p><p>Sabrina se întoarce din Europa schimbată, iar David se îndrăgosteşte de ea, fără să-şi dea seama că este fiica şoferului lor şi făcându-i curte ca unei prinţese necunoscute. Familia bogată se nelinişteşte de noua pasiune a mezinului, care tocmai urmeaza să se logodească cu fiica unor părinţi enorm de bogaţi. Linus, fratele mai mare al lui David, hotărăşte să înlăture pericolul, adică pe Sabrina, în cele din urmă îndrăgostindu-se el însuşi de ea.</p>

eedy

08.09.2018

Din pacate,un film aflat la multe mii de ani-lumina de original...sa o pui in rolul jucat cindva de Audrey Hepburn pe aceasta Julia Ormond e curata blasfemie

4 2

GreenLand

08.09.2018

Julia Ormond,exceptionala,ca in oricare din rolurile care le-a prestat pana-n prezent. Nu-l ratati!!

0 0

loreena76

08.09.2018

Parerea mea este ca si Julia Ormond are acel aspect fragil si delicat, dar nu se poate ridica la nivelul lui Audrey, pur si simplu nu poate transmite acelasi lucru. Intr-adevar, este o mare diferenta intre filmul original si acest remake, poate filmele romantice aveau mai mare putere de expresie in acea epoca. Povestea nu mai da la fel de bine in zilele noastre.

2 0