Safe Haven

Romantic (United States of America)

Lasse Hallström

Relativity Media, Temple Hill Entertainment

7 Februarie 2013

29 Noiembrie 2021

<p align="justify">Inspirată din romanul cu acelaşi titlu al autorului Nicholas Sparks, drama romantică "Safe Haven" este povestea lui Katie Feldman, o tânără care s-a eliberat dintr-un mariaj nefericit şi fuge din calea unui fost soţ violent şi abuziv, refugiindu-se în orăşelul Southport din Carolina de Nord. Deşi nu mai are încredere în bărbaţi şi preferă să păstreze distanţa faţă de localnici pentru ca nimeni să nu îi afle secretele intime, Katie lasă garda jos şi se împrieteneşte cu vorbăreaţa vecină Jo şi cu proprietarul de magazin Alex Wheatley, devenind din ce în ce mai ataşată din punct de vedere afectiv de bărbatul căruia i-a murit soţia şi care îşi creşte singur cei doi copii. Alex are o fire blândă şi iubitoare şi îi este loial, dar Katie ezită să mai acorde o şansă iubirii fiindcă se teme în continuare pentru siguranţa ei şi a persoanelor dragi. Jo o învaţă însă că este preferabil să rişte, să înfrunte problemele din trecut şi să se implice într-o nouă idilă decât să rămână singură şi să privească tot timpul cu spaimă peste umăr.</p>

denis24

08.09.2018

In momentul aparitiei filmului in USA, am citit si bune si rele (mai multe) despre film. Dupa vizionare, pot spune ca este un film slab cu un final bine realizat. Asa mi-am dat seama de parerile bune. Cam tot ce-ati vazut in precedentele filme facute dupa cartile scrise de Sparks gasiti si aici. Totul este previzibil, finalul l-am anticipat inca de la aparitia lui Katie in orasel si multe detalii sunt omise si lasate sa le cugetam cum credem noi, cei care vizionam filmul. Singurul lucru care m-a tinut captiv pana la final a fost Jo si pot zice ca a meritat. David Lyons si-a intrat perfect in rol, sunt scene in care-l urmaream de placere si care mi-a scos cateva zambete lungi, in timp ce cei doi actori principali mi s-au parut lipsiti de carisma si chimie. Intr-o seara calduroasa, filmul e usor de urmarit, iar finalul va ramane alaturi de cinefil multa vreme. Este unul din cele mai bune vazute intr-un film romantic.

4 2

rocco123

08.09.2018

Este film de dragoste bun. Este un film de dragoste bine combinat cu mister și dramă. Scenele au fost foarte bine realizate, iar misterul a fost suficient pentru a-mi menține atenția și coloana somoră foarte bună. Într-adevăr este un pic cam lent și spre sfârșit a devenit mai palpitant. Safe Haven nu este o poveste originală. Josh Duhamel a fost minunat în acest film, și a fost perfect pentru Julianne Hough. David Lyons a avut performanțe foarte convingătoare. Scenariul și regia a fost bună. Lasse Hallström este un regizor eficient de drame. Dacă vă plac filmele de dragoste merită să-l vizionaţi.

5 3

andra_valentina

08.09.2018

Un film de dragoste foarte bun! Cu siguranta Nicolas Sparks este unul dintre cei mai buni romancieri contemporani pe care ii avem. Filmul are o poveste foarte interesanta,care in film este pusa in valoare foarte frumos! Actorii buni au reusit sa se transpuna in pielea personajului foarte bine,jucand impecabil rolurile! Cum bine stim "The notebook"," A walk to remember" si "The last song"" filme bazate tot pe cartile lui Nicolas Sparks si acest film il putem incadra printre aceste filme splendide cu povesti uimitoare.Cine este FAN FILME DE DRAGOSTE/ROMANTICE acest film MERITA vizionat cu siguranta!

1 7