Acțiune, Thriller (United States of America)

Daniel Espinosa

David Guggenheim

Universal Pictures, Relativity Media, Bluegrass Films, Dentsu Inc.

9 Februarie 2012

2 Februarie 2012

Tobin Frost a fost unul dintre cei mai experimentaţi şi abili agenţi din istoria CIA-ului, dar a decis să acţioneze pe cont propriu şi s-a transformat în cel mai periculos inamic al statului atunci când a început să vândă informaţii militare clasificate, pe care le cunoştea prin natura profesiei, contra unor sume de bani şi a periclitat astfel siguranţa naţională, reuşind să eludeze legea şi să nu fie capturat vreme de un deceniu. Matt Weston este un ofiţer începător, frustrat din cauza faptului că a fost privat de acţiune şi adrenalină în ultimul an fiindcă a primit misiunea de a conduce un adăpost CIA din Cape Town în care nu este ascunsă nicio persoană importantă, dar situaţia ia o turnură neaşteptată după ce tocmai renegatul Tobin Frost este adus în casa de siguranţă şi pus sub supravegherea agentului neexperimentat. Forţaţi să fugă spre o altă locaţie sigură după ce adăpostul lor este atacat şi devastat de către un grup de mercenari ce vor să-l captureze pe Tobin viu şi să-l oblige să le comunice un secret crucial, cei doi protagonişti trebuie să îşi unească forţele pentru a supravieţui suficient de mult timp încât să identifice cine sunt persoanele în care pot avea încredere şi cine sunt cei care i-au trădat, deşi fac parte din structurile CIA.

sonyia969

08.09.2018

Vad ca da-ti note la acest film cu toate ca mai sunt cateva zile pana la premiera lui la cinema, deci nu stiu unde l-ati fi putut viziona. Daca totusi cumva l-ati vazut va rog sa va exprimati parerea in legatura cu acest film si apoi sa da-ti note.

2 12

El_KaPpa

08.09.2018

Are un ritm foarte alert, care nu iti ofera nici un moment de plictiseala, cu tot tacamul unui film de actiune (impuscaturi, batai, urmariri, faze spectaculoase, momente pe muchie de cutit s.a.m.d). Are un Denzel magnific (ca de obicei) si un Ryan Reynolds care revine excelent dupa rolurile modeste din 2011 (Green Lantern, The Change-Up). Cei doi fac, pe romaneste, "din rahat bici", ridicand cu muuult nivelul filmului. Nu are din pacate un scenariu ok. Aceeasi ciorba cu aceleasi ingrediente si bineinteles, cu acelasi gust (amar). Sunt curios pe care film din cele 10000 asemanatoare l-a folosit scenaristul ca sursa de inspiratie. Nu are acel personaj feminin picant, care sa ofere cate ceva si pentru ochiul barbatesc . Nora Arnezeder e simpatica si ar fi putut sa joace rolul asta daca ar fi aparut mai mult de 7-8 minute in tot filmul. Cu bune, cu rele, eu il trec la categoria "guilty pleasure", ii dau o nota mare de 7 exclusiv pentru cei doi actori si il recomand doar daca vreti un film plin de actiune, spectaculos, dar fara mari pretentii la capitolul scenariu. Enjoy it!

16 14

luka_crc

08.09.2018

Ritm,actiune,impuscaturi,spioni,corupti,chiar si un un pic de fotbal in el.Denzel joaca ca de obicei,foarte bine,practic il eclipseaza pe Reynolds.Nu aveam mari asteptari de la astfel de filme pentru ca nu ma omor dupa filmele cu CIA-isti dar m-a surprins placut.Insa am ramas cu 2 mari nelamuriri:cui vroia Tobin sa vanda cipul la inceputul filmului si mai ales de ce naibii s-au batut cei 2 housekeeperi la final?Adica suna telefonul si incepe bataia,nu am inteles deloc logica din spatele scenei...

2 3