Comedie, Romantic, SF, Dramă (United States of America)

Colin Trevorrow

Derek Connolly

Duplass Brothers Productions, Big Beach

8 Iunie 2012

11 Mai 2021

<p><span><span>Darius Britt lucrează ca stagiară la o revistă cu sediul în Seattle cînd</span></span><span><span> i se oferă șansa</span></span><span><span> să investigheze</span></span><span><span> autorul unui anunț din ziar,</span></span><span><span><span><span class="hps"> care caută</span> <span class="hps">pe cineva</span> <span class="hps">să călătorească</span> <span class="hps">înapoi în timp</span></span>. Î</span></span><span><span><span><span><span><span>mpreună cu u</span></span><span><span>nul dintre redactorii revistei, Jeff Schwensen și un alt stagiar pe nume Arnau, e</span></span></span></span></span></span><span><span>i pleacă într-o călătorie cu scopul de a-l găsi pe autorul anunţului.</span></span><span><span> În timp ce Arnau, un </span></span><span><span>student la b</span></span><span><span>iologie, lucrează la revistă doar ca să-și adauge experiență în CV iar Jeff consideră călătoria aceasta o ocazie de a regăsi una dintre pasiunile lui din tinerețe, Darius își petrece mai mult timp cu autorul anunțului, Kenneth, care susține că a construit o mașină a timpului. Pe măsură ce Darius și Kenneth devin mai apropiați și se cunosc mai bine, devine din ce în ce mai neclar pentru toată lumea dacă Kenneth e nebun sau de fapt îi va surprinde pe toți și chiar are posibilitatea de a călători în timp.</span></span></p>

aurae_county

08.09.2018

Un mix interesant de road trip, poveste romantica, elemente de mindfucking si chiar S.F. Caracterele sunt foarte bine interpretate, si practic nu am reusit sa gasesc nicio exagerare in nici un portret. Ca finalul va place sau nu, este o chestie personala. Foarte recomandat.

2 2

cotos

08.09.2018

Interesanta povestea..Chiar nu ma asteptam la final..M-a lasa masca..Eu il recomand..Sunt convins ca nu veti fi dezamagiti...

1 1

stricted

08.09.2018

Daca va pasioneaza dezbaterile incinse pe marginea unor subiecte profunde va recomand sa vedeti acest film. Accentul nu cade atat pe calatoria in timp cat pe evolutia personajelor, dar prin caracterul S.F. filmul te va lasa cu multe intrebari.

1 9