Dramă, Istoric, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Oliver Stone

Oliver Stone, Rick Boyle

Hemdale Film

23 Aprilie 1986

3 Decembrie 2020

Richard Boyle, un ziarist, uneori chiar scriitor, este parasit de sotie. Aceasta este o italianca pur sange, iar cand pleaca isi ia si copiii. Richard este suparat pe el si viata, conduce cu viteza excesiva masina si este arestat. Un amic il elibereaza pe cautiune. Richard decide sa faca ceva in viata, si alaturi de reporterul Joh Cassady pleaca in Salvador, unde conducerea tarii apartine colonelului Fiquiros. Acolo vor trece prin pericole, vor fi arestati apoi eliberati, facand poze cu victimele regimului.<br />Carlos, sotul Mariei disparuse. Multi oameni fug in munti la gherila. Boyle intra in echipa jurnalistului Peter, moment in care ia contact culemea reala, din Salvador, o cunoaste pe Cathy, prietena ambasadorului american de acolo, Kelly. Boule vede multe atrocitati, incercand sa intervina la unele....

Yufeng

08.09.2018

Încă unul dintre filmele cu subiect politic,excelent realizate de Oliver Stone."Salvador" nu este la fel de celebru ca alte opere produse de Stone,dar e un film bun și merită văzut.

0 0

Juristul

08.09.2018

Filmul este primul din seria celor realizate de Oliver Stone care l-au adus în atenţia publicului şi a criticii de specialitate. Dacă până atunci producţiile sale erau catalogate că fiind banale, de categorie B, Salvador este primul film care îi defineşte stilul - dramatic, dur, orientat către subiecte politice, stil care l-a facut unul dintre numele de referinţă ale cinematografiei mondiale. Fotoreporterul veteran Richard Boyle (James Woods) a surprins pe peliculă unele din cele mai şocante momente istorice ale ultimilor 20 de ani. Deşi s-a bucurat de recunoaşterea unanimă a celor mai mari publicaţii din America, fiind recunoscut ca cel mai bun fotograf din zonele de război, pe plan personal, el a căzut pradă alcoolului şi drogurilor, lucruri care combinate cu aroganţa sa l-au făcut practic de neacceptat în lumea în care trăia. Falit şi fără nici o perspectiveă optimistă, Boyle şi prietenul său Doctor Rock (Jim Belushi), un fost disc-jokey, se îndreaptă spre Salvador, unde Boyle este convins că ar putea realiza câteva lucrări ca freelancer în mijlocul revoltelor politice naţionale. La intrarea în ţară, ei sunt martorii executării unui student de către trupele guvernamentale. Din acel moment devine clar că acest razboi este mult mai serios decât se aşteptau ei şi că această ţară este un butoi de pulbere gata să explodeze.

1 1

Nagy

08.09.2018