宮本武蔵

Dramă, Acțiune, Aventuri (Japan)

Hiroshi Inagaki

Hiroshi Inagaki, Tokuhei Wakao

Toho Company, Ltd.

14 Mai 2021

Filmul , Miyamoto Musashi este o epopee a căii războinicului Shinmen Musashi No Kami Fujiwara No Genshin , cunoscut sub numele de Miyamoto Musashi care s-a născut în anul 1584 în satul Miyamoto din provincia Mimasaka . În această ecranizare ne este prezentat motto-ul de războinic al legendarului personaj '' Calea războinicului este de a percepe ceea ce nu poate fi văzut , spiritul războinicului este acela de a lovi într-un moment unic , destinul războinicului este de a echilibra toate forţele şi cînd acest echilibru este pierdut , tot ceea ce rămâne este răfuiala . Când Musashi avea 7 ani , în perioada campaniei de unificare conduse de Hideyoshi , tatăl său Munisai a fost ucis , ulterior a murit şi mama sa , a trecut în grija unchiului său matern care era preot , ca tânăr Musashi era de nestăpânit , avea o voinţă foarte puternică şi era foarte dezvoltat fizic astfel că a urmat studiul artei luptei cu sabia ''Kendo'' , după circa trei ani acesta şi-a părăsit locuinţa pentru a urma ''Calea Războinicului '' şi s-a oprit după împlinirea vârstei de 50 ani . Ţelul tuturor războinicilor din acea perioadă era să se ridice la nivelul legendarului Tsukahara Bokuden . Musashi avea să înţeleagă calea războinicului după împlinirea vârstei de 51 ani când se retrage împreună cu fiul său adoptiv Iori pe care-l întâlnise în provincia Dewa şi se stabilesc împreună la Ogura , insula Kyushu .

raspopilcarita

08.09.2018

Povestea asta ma insoteste pretutindeni , era chiar o vreme cand nu crede-am ca am sa mai scap de ea . Ma urmarea obsesiv . Povestirea pentru mine a fost ca un drog puternic . Cu greu percepi dimensiunea dintre real si fictiune , descrierea autorului este atat de reala ca nu-ti da sansa sa observi ca actiunea se petrece intr-un alt spatiu dintr-un alt timp . Este relativ asemenea povestirilor cu muschetari , cavaleri medievali sau aventurieri ai vestului salbatic . Incarcat puternic de filozofie tipica scolilor de initiere Zen te capteaza prin inocenta intamplarilor , totul se petrece ca si cand cineva ar voi doar bomboana ta fara a constientiza dramatismul situatiilor ; Scenele de invatatura culminau de multe ori cu moartea profesorului . Paradoxal , nu ? Faci cunostinta uneori cu orgiile de care erau capabili anumiti demnitari (asta este o scena atat de reala ) si nu stiu de ce dar parca nu te surprind . Productia impresioneaza prin seriozitatea personajelor Musashi fiind dea dreptul neclintit in toata prezentarea sa . Il recomand oricui are un dram de minte pe mine cum spune-am m-a afectat social si mi-a controlat o vreme faptele . Perioada de ratacire a culminat cu insusirea intregii filozofii ; am studiat-o cu mare atentie doar , doar . Este o cale grea nu cred ca mai are corespondent in prezent , valorile fiind schimbate . Merita cunoscute in schimb , ai multe de invatat .

2 0