Comedie, Horror, SF (United States of America)

Mark Atkins, Randal Kleiser

Stephen Langford

Rogue State, Little Dragon Productions, Remember Dreaming Productions

20 Decembrie 2011

24 Octombrie 2021

<p>Vrând să profite de faptul că tatăl său este primar în frumoasa insulă White Sand, Jimmy Green vrea să organizeze un mare festival, mult mai libertin decât altele asemănătoare, ocazie cu care vrea să revitalizeze viaţa de pe insulă care a cam lâncezit în ultima perioadă. Câteva dispariţii misterioase de pe insulă o fac pe ajutorul de şerif Brenda Stone să apeleze la ajutorul Institutului de Marină al Pacificului, care o trimite pe specialista Sandy Powers să vadă despre ce este vorba, mai ales că se bănuieşte că un rechin ar fi vinovat de dispariţii. Bătrânul localnic Angus promite că în schimbul a zece mii de dolari va prinde rechinul de nisip pe care îl urmăreşte de mult timp, însă nimeni nu crede spusele lui. Dispariţile continuă atât în apă cât şi pe uscat, aşa că plajele sunt închise din ordinul şerifului John Stone pentru 24 de ore, spre nemulţumirea lui Jimmy, care îşi vede compromise planurile cu festivalul.</p>

bitmar03

08.09.2018

Nu inteleg cum pot niste producatori sa investeasca in asa adunatura de imagini care numai film nu se poate numi. In plina criza sa bagi bani in asa ceva mi se pare aberant si lipsit de sens. Nu mi-a trebuit (sa pierd) decat jumatate de ora ptr a ma lamuri despre ce e vorba. Cred ca singurul minut care a meritat sa fie pierdut este acesta, cand am scris aceasta parere, ptr a scuti si pe altii de o pierdere de timp aiurea.

1 1

fenomenoromanesc

08.09.2018

cred ca a fost un film bunicel.Realizarea chiar lasa de dorit,deoarece filmul este produs de catre firma the Aslyum,insa ideea este una foarte buna,si anume:un grup de rechini preistorici,insetatzi de sange,mortzi de foame,si care pot sa inoate prin nisip,incep sa terorizeze o plaja plina de petrecaretzi betzi.Filmul in sine,chiar daca nu este prea bine realizat,impresioneaza prin aceasta idee.Finalul este putzin cam previzibil,insa merge si el.Eu ii acor acestui film nota 6+.

0 0