Saps at Sea

Comedie (United States of America)

Gordon Douglas

Charley Rogers, Felix Adler

Hal Roach Studios

29 Noiembrie 2020

Stan si Oliver lucreaza la o fabrica de claxoane. Din cauza zgomotului Oliver face o criza de nervi la serviciu, iar seful-l sfatuieste sa se odihneasca si sa consulte un medic. Stan il va duce cu masina spre apartamentul lor, dar nu inainte de a-i provoca o mica criza dupa ce claxonul masinii se blocheaza. Lucrurile nu se vor imbunatati nici in continuare. Ajunsi in apartament cei doi vor constata pe pielea lor ca reparatiile facute de instalator au dat peste cap toata instalatia electrica: robinetele sunt legate invers, la fel si gazul. Nici vecinii nu au avut mai mult noroc, frigiderul cantand, iar radioul fiind inghetat. Doctorul il diasnosticheaza pe Oliver cu claxonofobie, si-i recomanda sa o calatorie pe mare. Ideea nu-i surade deloc eroului nostru, abia lectia de trombon a lui Stan si catastrofele cauzate de aceasta determinandu-l sa se conformeze. Insotit de Stan si de o capra, cumparata tot la sfatul medicului, Stan si Oliver vor inchiria o salupa in speranta ca in sfarsit va fi liniste...

stef_ionesco

08.09.2018

În urma lucrului într-o fabrică de claxoane, Oliver are o criză iar doctorul îi prescrie o călătorie pe mare, pentru a se relaxa. Aşa că cei doi închiriază o barcă şi... vânt la pupa.

0 0

remyy63

08.09.2018

Numai ideea de a lucra la o fabrica de claxoane m-i se pare geniala.Despre film,numai de bine.O comedie savuroasa in interpretarea inegalabilor ,,Stan si Bran,, .10

6 1

corang

08.09.2018

Comedia „Stan şi Bran” este ultimul film realizat în colaborare cu Studiourile Hal Roach, în care Stan cântă la trombon, agravând praspăta alergie a prietenului său nedespărţit, Bran. Numai ideea din scenariu, de a lucra la o fabrică de claxoane, mi se pare nu numai genială, ci extraordinar de inspirată şi trăsnită, în aceeaşi măsură, şi cred, sau vreau să cred, că îi aparţine lui Stan, care este unul din cei care au realizat scenariul. Un film de nota 10.

0 0