Elle s'appelait Sarah

Dramă, Război (France)

Gilles Paquet-Brenner

A Plus Image, Hugo Productions, Studio 37, TF1 Droits Audiovisuels, France 2 Cinéma, TPS Star, Région Ile-de-France, Canal+, France Télévision

16 Septembrie 2010

25 Iulie 2021

Julia Jarmond, un jurnalist american, căsătorita cu un francez, este însărcinata să scrie un articol despre Vel d'Hiv si intamplarile, care au avut loc la Paris, în 1942. Ea dă peste un secret de familie care o va lega pentru totdeauna de destinul unei fete pe nume Sarah. Julia află ca apartamentul unde ea si sotul ei planuiesc sa locuiasca a fost achiziţionat de către familia lui Bertrand, atunci când ocupanţii acesteia ;evrei au fost deposedaţi şi deportaţi cu 60 ani înainte. Ea decide să afle ce sa întâmplat cu fostii proprietari: Wladyslaw şi Rywka Starzynski, parintii lui Sarah si Michel.Julia descopera mai mult ;în special despre Sarah, singurul membru al familiei Starzynski care mai supravietuieste ,dar mai mult ea descopera secrete despre familia lui Bertrand, despre Franţa şi în cele din urmă despre ea

08.09.2018

Gilles Paquet-Brenner reuseste sa realizeze o drama tulburatoare care-i aduce cateva premii atat lui ca regizor si scenarist cat si nominalizari pentru exceptionala interpretare a Kristin-ei Scott Thomas.Impletind trecutul cu viitorul, " Cheia lui Sarah " te poarta in tragediile traite de evrei in anii '4o cat si in misterioasele adevaruri iesite la suprafata cand se rascolesc amintiri...

1 0

berby

08.09.2018

....si vor mai fi dar si cate or fi ramas nestiute, toate merita nota 10, e linistitor de trist filmul, impleteste frumos trecutul cu prezentul si o citez pe "Doina 1952- exceptionala interpretarea Kristin-ei Scott Thomas". Are si momente sublime filmul (Ex: faza cu fetele la gard si gardianul) mai sunt, dar mai bine sa-l vedeti merita...e o "particica de istorie dura".

0 0

08.09.2018

ma asteptam la altceva , m-am simtit putin dezamagita, poate nu am putut aprecia valoarea filmului pentru ca am avut parte de o traducere nesincronizata.