Crimă, Horror, Thriller (United States of America)

Jed Weintrob

Zack Ford

Norman Twain Productions

19 Mai 2007

28 Noiembrie 2008

<p align="justify">     In urma cu cativa ani Joan Burrows si cea mai buna prietena a ei au fost rapite, maltratate si torturate de catre un asasin in serie periculos. Desi Joan Burrows devenise un fel de eroina locala, fiind sigura supravietuitoare a criminalului sadic si cea despre care se credea ca reusise sa il omoare pe acesta, amintirile dureroase ale experientei traumatizante prin care trecuse o fortasera se se mute in alta localitate.</p><p align="justify">     Intorcandu-se in oraselul natal pentru a participa la festivitatea de absolvire a liceului de catre nepoata sa, tanara femeie constata cu groaza ca o serie de crime similare cu cele carora le cazusera victime in trecut prietenele si colegele sale reincep, ceea ce o face sa-si dea seama ca este posibil ca atacatorul ei pe care il crezuse mort in toata aceasta perioada sa fie inca in viata, sa actioneze dupa acelasi tipar si sa doreasca sa se razbune. </p>

RV1923

08.09.2018

Un film pe care nu l-as mai vedea nici daca m-ar plati cineva. Este pur si simplu o aberatie si nu este doar parerea mea ci a unei intregi sali de cinema (l-am vazut la Movieplex in format cica 3D , dar in realitate nu are nici un efect de acest gen). Povestea este o tampenie , este Horror doar pentru copii de 7 ani probabil , iar singura calitate este aceea de a-ti provoca scarba. In concluzie nu pierdeti banii si timpul cu acest "film".

7 1

eu_julie

08.09.2018

E intr-adevar o porcarie. Nu e de groaza, doar o gramada de sange si o gramada de "greseli" daca pot fi numite asa... deja se radea in cinematograf cand mai facea cate unul ceva "inteligent". Nu merita!

6 1

Grim.Sonji

08.09.2018