School for Scoundrels

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Todd Phillips

Dimension Films

29 Septembrie 2006

29 Decembrie 2006

Roger este tanarul tipic cu probleme de adaptare: timid, fara nici un pic de incredere in el si timorat la cel mai mic element care se abate de la obisnuit. In plus, nu reuseste nicicum sa-si ia inima in dinti si s-o invite in oras pe fata de care este indragostit, Amanda. Pentru a scapa de toate aceste probleme el accepta sa se inscrie la cursurile secrete ale profesorului P, un personaj extrem de dur care, prin metodele sale neortodoxe, este menit sa-i scape pe timizi de toate traumele lor si sa faca din ei barbati adevarati. Cand insa Roger urmeaza cu constiinciozitate toate indicatiile acestuia si devine unul dintre cei mai buni studenti din clasa, avand curajul chiar sa faca primul pas in relatia cu Amanda, el va descoperi cu stupoare ca profesorul P o “vaneaza” pe iubita lui, iar acum trebuie sa-si invinga maestrul cu propriile arme ale acestuia.

Patronu

08.09.2018

Una dintre cele mai reuşite comedii din ultima vreme. Să fi fost de vină oboseala, sticla de Pinot Noir, dar am râs copios la el. Îl recomad.

7 5

crn

08.09.2018

o comedia care mi-a depasit asteptarile. ma asteptam sa vad un film despre niste idioti care isi rateaza vietile si cu bob thornton care sa joace un rol de depravat( cam ca in bad santa) care profita de naivitatea si slabiciunile lor, si cam asta a fost. filmul nu ofera mai mult decat promite, si mare din poveste e usor de intuit inca de la inceput. dar ceea ce promite din sinopsis si trailer, este realizat foarte bine. umorul nu e deloc de prost gust, personajele( sau cel putin unele dintre ele) sunt chiar simpatice, iar ex- Napoleon Dynamite Jon Heder face un rol chiar bunicel, si pare sa se transforme odata cu persoanjul sau. Jacinda Barrett este cam fada si prostuta in rolul Amandei, dar asta ii era rolul: sa fie draguta si atat. Bob Thornton are din nou un rol de om fara principii, si rasturnarile de situatii pe care personajul sau ar trebui sa le sustina nu sunt credibile pentru ca ii este greu sa scape de eticheta de om de nimic. dar pentru un astfel de film jocul actorilor a fost chiar acceptabil. Filmul are unele scapari de scenariu destul de suparatoare, dar finalul face ca ora si jumatate de vizionat sa merite.

3 3

Ruxandra_91

08.09.2018