Scott Pilgrim vs. the World

Acțiune, Comedie, Romantic (Canada, Japan, United Kingdom, United States of America)

Edgar Wright

Universal Pictures, Marc Platt Productions, Big Talk Productions, Closed on Mondays Entertainment, Dentsu Inc.

27 Iulie 2010

12 Noiembrie 2010

Bazat pe primul volum al seriei de benzi desenate a autorului canadian Bryan Lee O'Malley intitulat "Scott Pilgrim's precious little life", filmul "Scott Pilgrim vs. the world" se axeaza pe tentativele hilare ale unui tanar in varsta de 22 de ani de a cuceri o fata dupa care suspina, dar a carei viata amoroasa este controlata de 7 fosti iubiti malefici. Scott Pilgrim canta la chitara bas in formatia rock "Sex Bob - omb" si este fermecator, motiv pentru care nu a intampinat niciodata dificultati in a-si face relatii amoroase, singurele probleme cu care s-a confruntat fiind legate de modul in care sa se dispenseze de iubitele de care s-a plictisit. Atunci cand o intalneste pe Ramona Flowers si isi propune sa ii castige inima, lui Scott nici nu ii trece prin gand ca va fi fortat sa se lupte pe viata si pe moarte cu patinatori pe role, vedete rock si gemeni identici psihopati si diabolici, cu care fata visurilor lui a avut legaturi romantice in trecut si care sunt decisi sa isi elimine rivalul din joc.

cristimilan7

08.09.2018

Scott Pilgrim are o viata trasnet: are 23 de ani, canta intr-o trupa rock, e "intre slujbe", iar prietena lui e o liceanca supersexy. Problemele incep cand lui Scott ii suceste mintile o frumoasa pe nume Ramona, cu care tanarul tare ar mai vrea sa fie, numai ca trebuie sa se lupte cu cei sapte malefici fosti prieteni ai acesteia pentru a-i castiga increderea. Va reusi Scott sa-si infranga rivalii fara ca viata sa i se dea peste cap?

0 3

VINsTIcLA

08.09.2018

Dupa poster pare aiurea tare. Trailer nu are... nu stiu. Sa vedem. Nu stiu daca va prezenta interes, poate dupa ce va aparea un trailer, atunci vom putea spune mai multe despre acest film.

2 9

maryus2009

08.09.2018

Hmmm...da. Dupa poster sau imagini nu arata cum ar fi ceva interesant, si ma gandesc ca ar cam trebui sa apara cat de curand si un trailer al filmului deoarece are premiera in America pe 28 august. Chiar daca nici dupa trailer nu-mi va face o impresie buna, il voi vedea totusi pentru Chris Evans, care am inteles ca va avea un rol destul de ciudat...

0 6