Scuola di ladri

(Italy)

Neri Parenti

Maura International Films

25 Septembrie 1986

7 Mai 2021

<p>Trei persoane care au numele Siraghi, Dalmazio - un agent de securitate la o instituţie bancară ce este dat afară din cauza idioţeniei crase de care a dat dovadă în exercitarea funcţiei, Amalio - cam nătâng din fire a ajuns să plimbe câinii stăpânilor care nu au timp de aşa ceva şi Egisto - un nătăfleţ care spală parbrize prin intersecţii, primesc fiecare câte o invitaţie de la un presupus unchi de al lor pe nume Alibrando Siraghi de a-i face o vizită. Ajunşi in somptuoasa vilă a unchiului, cei trei află că sunt unicii nepoţi descendenţi ai acestuia şi ştiind  că sunt nişte epave umane condamnate la sărăcie eternă din cauza idioţeniei lor, unchiul vrea să le ofere şansa de a ajunge bogaţi ca el. Singurul lucru pe care trebuie să-l facă cei trei nepoţi este să lase deoparte onestitatea şi să se apuce de furat. După o perioadă de pregătire de o lună, cele trei carcase umane sunt transformate de Nero, mâna dreaptă a unchiului, în profesionişti adevăraţi ai hoţiei.</p>

Magacip

08.09.2018

Ce poate sa fie mai minunat sa vezi? Un film cu celebrul actor Paollo Villagio, care-l pune in scena pe celebrul Fantozzi. Un film frumos, despre Fantozzi si prietenul sau, care sunt luati sub aripa unchiului lor (unchi fals evident) si invatati cum sa se descurce in viata. Adica sa fure. Trec prin toate probele de foc, pentru a capata indemanarea unor hoti adevarati. O succesiune de momente comice si tragi-comice ce nu trebuie ratate . merita sa vizionati acest film...si cu siguranta ca vezi dori sa vedeti si continuarea. acord nota 10 pentru film.

0 0