Horror, SF, Film TV, Thriller (United States of America)

Paul Ziller

Neil Elman, Paul Ziller

The Sci-Fi Channel, Insight Film Studios, Cinetel Films

1 Ianuarie 2008

27 Septembrie 2020

<p>Will se întoarce înapoi de pe mare cu echipajul său, susținând că ceva l-a ucis pe unul dintre membrii echipajului. După ce acesta este ridiculizat, o serie de crime brutale și dispariții încep să terorizeze micul orășel în care Will și fata lui locuiesc. Will își dă seama că fiara acvatică care i-a ucis subalternul l-a urmărit până în oraș, dornică de mai multă carne de om. Pentru Will acesta este doar începutul unui coșmar oribil.</p><p> </p>

fenomenoromanesc

08.09.2018

cred ca acesta a fost un film horror si sf foarte bun.Ideea este una foarte originala,actorii nu lasa de dorit,iar efectele speciale sunt si ele destul de bune in acest film.Este despre un barbat,Will,care cand se intoarce de pe mare,in oraselul in care locuieste,este urmarit de un peste troglodit,extrem de agresiv si plin de furie.Pestele incepe sa provoace haos prin orasel,in timp ce incepe sa faca pui si alte alea,iar Will,ajutat de niste amici si fica lui,il vor infrunta pe teribilul monstru pentru a salva orasul,si pentru a impiedica inmultirea in afara lui.Este un film chiar foarte bun si merita urmarit neaparat,cautatzil pe Torrent Search Engine,eu ii acord nota 10.

2 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un film destul de reusit , cel putin ca poveste si ca nuantare a momentelor extrem de tensionate , intrucat la realizarea efectelor speciale cred ca se mai putea lucra cu mult succes ( chiar daca nu au fost deloc slabe ) . per ansamblu , filmul ofera numeroase momente destul de stranse incat te tine captivat scena de scena , reusind sa te aduca atat de bine in mijlocul povestii incat nu cred ca ai cum sa te plictisesti la un asemenea film ... il recomand cu placere pentru o vizionare , si neaaparat seara cat mai tarziu .

1 8