Secret in Their Eyes

Crimă, Dramă, Mister (Spain, United Kingdom, United States of America)

Billy Ray

Ingenious Media, Gran Via Productions, IM Global, STX Entertainment, Route One Entertainment, Union Investment Partners, SITE Productions, Willie's Movies, Universal Pictures

14 Octombrie 2015

4 Decembrie 2015

<p>Ray şi Jess formează o echipă unită de investigatori FBI, cu cariere în plină ascensiune, care colaborează foarte bine cu Claire, supervizoarea lor din partea Parchetului. Atunci când se descoperă că fiica adolescentă a lui Jess a fost ucisă în mod brutal şi inexplicabil, relaţiile dintre cei trei se deteriorează rapid. Timp de 13 ani au căutat în fiecare zi indicii pentru a-l prinde pe criminal, dar abia acum Ray descoperă o pistă nouă şi devine convins că poate rezolva cazul şi poate readuce pacea în echipa sa. Din păcate, niciunul dintre ei nu e pregătit să accepte şocantul adevăr şi să suporte efectele persistente şi distructive ale dorinţei de răzbunare asupra sufletului omenesc. Cât de departe e justificat să mergi pentru a răzbuna un rău de neînchipuit?</p>

mindhunters

08.09.2018

Mi-am cam învățat lecția – remake-urile sunt, de obicei, ca adaptările romanelor, mai slabe decât materialul original, dar perspectiva diferă și de ordinea în care le urmăriți. Revăzând acum cateva seri El Secreto de Sus Ojos, n-am putut să nu compar actuala producție a lui Billy Ray cu proiectul argentinian care a câștigat Oscar-ul acum câțiva ani. Din păcate, în ciuda unor schimbări mai mici sau mai mari la nivel de scenariu, The Secret in Their Eyes (adus în România de RO IMAGE) nu a reușit să se ridice la nivelul primului film, pierzând esența titlului (secretul din priviri rămâne pur și simplu un secret) și obiectivitatea naratorului din producția originală. De asemenea, accentul nu mai cade atât de mult pe povestea de dragoste, care în filmul original e strâns legată cu investigaţia – la urma urmei, răspunsul la întrebarea Cum poţi să trăieşti o viaţă goală? se aplică şi investigatorului care nu-şi poate găsi curajul de a fugi cu femeia pe care o adoră. Transformând cazul într-o poveste personală, scenaristul parcă neglijează efectele dezastruoase ale unui secret ce îi macină pe toţi pentru că nu au curaj să-şi mărturisească adevărul. Nici măcar distribuţia de 5 stele nu te convinge că remake-ul ar putea fi mai bun ca originalul.

3 1

valy94

08.09.2018

Un film captivant pe tot parcursul sau . Cu rasturnari de situatie spectaculoase . Recomand !

2 3

cezarica98

08.09.2018

Extrem de dureros, aceeasi durere se simte pe toata durata vizionari filmului. Trecerea de la o perioada la alta este haotica, diferenta o face imbatranirea personajului Jess si lungimea parului lui Claire. Filmul expune stariile personale ale pierderi, tradari si vointa durabila a unui parinte de a indrepta un rau profund. Trecutul si prezentul are in centru trei personaje legate strans intre ele invartindu-se in jurul celui de-al patrulea personaj, intriga cu un mister profund, amagitor, este prezenta in spatele celor care vor sa faca dreptate incalcand regulile, iar privitorului ii ramane in memorie o intrebare: poti lasa in libertate un criminal pshiopat pentru aparare impotriva terorismului, personal nu sunt de acord. Schimbarile neasteptate de situatie te surprind, dialogurile intre cele trei personaje principale sunt etalate si interpretate excelent, pedepsele, mesajele subtile si chiar muzica, fac din film, unul bun de vizionat. Pe cel argentinian nu l-am vazut, sa pot sa imi face o idee, cel de fata merita vazut.

2 0