Secrete

Secrets

1 Iunie 2020

Mel Wexler (Christopher Plummer) este producatorul unui serial de succes “Manhattan”, insa pe plan sentimental nu o duce la fel de bine deoarece sotia si copii au murit intr-un accident. Insa el incepe o relatie cu starul serialului sau, Sabina (Stephanie Beacham) in care nu are insa incredere deoarece ea face prea multe vizite in San Francisco. Ceilalti actori din serial au si ei secretele lor, Zach (Ben Browder) este santajat de doua femei, sotul lui Jane (Linda Purl) nu e de acord ca ea sa joace in serial deoarece e gelos in plus e violent cu ea, iar Bill va fi acuzat de crima.

21.04.2009

O "mana " de actori ce depun efortul sa se reintegreze in cinematografie sau sa intre in lumea ei, plini de secrete particulare, suferinte si tragedii pe care serialul "Manhattan," ii transforma intr-o mare familie , in care chiar daca secretele ies la iveala unul cate unul, nu-i impiedica sa se ajute unul pe altul si sa castige atat admiratia publicului cu serialul realizat cat si aprecierea "unirii" dintre actori care participa cu trup si suflet la suferintele celorlalti, se ajuta unii pe altii, se sprijina si au incredere unul in celalalt. O minunata poveste de dragoste, formata din multe povesti sensibile de iubire, prietenie , sperante si incredere.

2 0

vsn_60

14.08.2011

"Viețile celebrităților sunt adeseori la fel de tulburătoare și de imprevizibile în spatele camerelor precum sunt și în lumina reflectoarelor! În ciuda tuturor acestor conflicte un singur lucru e cert: spectacolul trebuie să meargă mai departe... dar cu ce riscuri?"

0 1