Secretul armei secrete

Comedie, SF (Romania)

Alexandru Tatos, Tom Kalin

Casa de Filme Patru

1 Ianuarie 1988

11 August 2020

Zmeul cel mai Zmeu (Mircea Diaconu) si Imparatul (Victor Rebengiuc) isi disputa suprematia asupra lumii, apeland la tot felul de tertipuri. Venind din doua lumi diferite in aparenta, in fapt supuse acelorasi nimicnicii, cei doi se confrunta intr-o ultima batalie apeland la arma secreta pe care o detin. Lucrurile se complica deoarece fiica imparatului (Manuela Harabor) se indragosteste de un Voinic oarecare (Adrian Paduraru), iar Zmeul cel mai Zmeu ii pune gand rau celui din urma pentru a o cuceri el pe printesa. In aceasta confuzie generala isi fac simtita prezenta alti doi pretendenti la tronul imparatiei Lumii, dar si la inima printesei, Burta (Mitica Popescu) si Gatlej Uscat (Horatiu Malaele).<br />

eedy

08.09.2018

Nu e vreo mare realizare,dar e demn de remarcat ca a reusit sa strecoare citeva ''sopirle'' la adresa regimului comunist...remarcabil pentru acele timpuri...

2 0

rroxi44

08.09.2018

E o parodie reusita mascata in film asa zis pentru copii. Astazi remarcile gen "nu conteaza ce esti ci pe cine cunosti" sau (referitor la fluierul fermecat) "ai grija ca e stocul limitat"(pe vremea cand nu se gasea nimic) sau chiar si ideea cu Rata troiana (avand in vedere ca nu se gasea si aveai libera intrare peste tot daca aduceai mancare, bautura, cafea si tigari) este geniala. In plus remarca lui Carmen Galin (verisoara Zmeului) "da de unde atata varza" - tin minte ca a starnit hohote de ras in sala de cinema... pentru ca tocmai in acel an nu gaseai varza sa pui la murat.... Nu stiu cat inteleg tinerii astazi din acest film, care privit din afara regimului poate nu spune prea multe., dar eu am privit acest film cat si curajul actorilor de a juca in el... de nota 10.

8 0

Deutza

08.09.2018