Seeking Justice

Acțiune, Dramă, Thriller (United States of America)

Roger Donaldson

Endgame Entertainment, Maguire Entertainment, Aura Film Partnership, Fierce Entertainment, Material Pictures, Ram Bergman Productions

2 Septembrie 2011

6 Ianuarie 2012

Profesorul de liceu Will Gerard şi muziciana Laura Gerard se iubesc şi au o căsnicie reuşită, însă viaţa lor de familie este pusă la încercare într-o seară în care femeia se întoarce acasă după căderea întunericului şi este atacată în mod brutal la câteva secunde după ce urcă în maşină şi se pregăteşte să răsucească cheia în contact. În timp ce Laura zace în stare gravă pe un pat de spital, cu hemoragie internă şi multiple contuzii, pe îndureratul şi furiosul ei soţ îl abordează un străin pe nume Simon, care pretinde că face parte dintr-o organizaţie secretă ce are drept scop pedepsirea infractorilor în spiritul legii talionului, iar nu aducerea lor în faţa instanţei de judecată, oferindu-se să se răzbune în numele lui pe agresorul care i-a abuzat nevasta. Deşi este intrigat de propunerea neortodoxă, Will Gerard încheie un pact de tip faustian cu bărbatul misterios, iar agresorul Laurei este asasinat, situaţia complicându-se atunci când Simon şi camarazii lui îi cer să respecte partea lui de înţelegere şi să ucidă un om pentru ei. Deşi refuză să îşi păteze mâinile cu sânge, profesorul este între ciocan şi nicovală şi nu poate apela nici măcar la sprijinul autorităţilor fiindcă unii dintre membri grupului cu care s-a încurcat sunt poliţişti.

EoliThicRO

08.09.2018

Slabut filmul, un scenariu moale rau si foarte previzibil. Nicolas Cage nu reuseste sa ridice filmul asa cum a reusit in alte filme cu un scenariu mort. Jennifer Carpenter falsa rau, nu i s-a potrivit rolul de nici o culoare. Pe scurt imi pare rau ca am dat banii pe bilet.

2 5

cmb

08.09.2018

Te contrazic EoliThicRO. "In cautarea dreptatii", filmul este bun. Este un film comercial, un thriller alert si nu mi s-a parut deloc un scenariu previzibil. Organizatie criminala, conspiratie etc. Dar fiecare are dreptul la opinie. Merita vazut caci e captivant.

2 2

equilibrium

08.09.2018

Cu o actiune desfasurata in New Orleans (se pare ca ii place lui Cage in acest oras, dupa filmul Bad Lieutenant) acest thriller nu frapeaza dar nici nu plictiseste.Cu actiune bine dezvoltata, cu intorsaturi de situatie, fara exces de bubuituri sau urmariri nesfarsite cu masini, duce spre un deznodamant totusi destul de previzibil.Cage si Pearce in nota lor obisnuita.Nu stiu cine a facut descrierea filmului, dar ii recomand calduros totusi sa citeasca Faust si sa vada in ce consta pactul dintre acesta si Mefisto.Cu bine!

1 1