Seinfeld (1990)

31 Mai 1990

5 August 2020

<p><span>Seinfeld este omul care are de spus foarte multe lucruri despre nimic. Nimic nu poate altera sau diminua umorul sau caustic, intrucat subiectele alese sunt lucruri cotidiene, de care ne lovim cu totii. Puţini au talentul de a privi aceste chestiuni dintr-o perspectivă atât de originală, amuzantă şi (de ce nu?) chiar sănătoasă, ca Jerry Seinfeld. Jerry Seinfeld are trei prieteni apropiati: George, un om mincinos, vecinul excentric Kramer si fosta sa prietena, Elaine.</span></p><p><span>Seinfeld este cunoscut ca "serialul despre nimic", dar de fapt, foarte multe s-au întâmplat în serialul acesta plin de fantezie, care a îndrăznit să încalce numeroase tabuuri. Serialul avea să fie numit ulterior “serialul cu cel mai mare succes al tuturor timpurilor”. Este lipsit atât de elementele sentimentale cât şi de intenţiile moralizatoare de obicei prezente în serialele americane.</span></p>

highlander

01.02.2009

Recunosc ca nam vazut toate episoadele ca altii pe aici,dar pot sa spun ca e cel mai bun din categoria comediilor de la ora asta,dar nu si din toate timpurile,punct.

13 21

alex_il_fenomeno

01.12.2011

este un serial excelent , plin de poante bune si de situatii de tot felul , prin care personajele trec de cele mai multe ori cu fruntile plecate ! este un serial de comedie tipic , unde doua mari genii , Larry David - producatorul serialului , si Jerry Seinfeld - actorul principal al serialului , au facut ceva nemaipomenit de bun . iti vine sa nu te mai opresti din vizionat aceste episoade daca te uiti la unul , asa , dintr-o parere . si putine seriale mai pot face acest lucru in ziua de azi ! de neratat sub nicio forma ! de la mine nu poate primi alta nota in afara de 9+ !

1 4

ginho

30.05.2008