Comedie (United States of America)

Kent Alterman

Scot Armstrong

New Line Cinema, Mosaic Media Group, The Donners' Company, Road Rebel

28 Februarie 2008

2 Decembrie 2021

<p>Jackie Moon e un cantaret de succes ce a obtinut venituri uriase de pe urma unui singur cantec, "Love Me Sexy". Acesta a dominat timp de luni bune toate topurile muzicale, urcandu-l pe Jackie in topul celor mai populari artisti.</p><p> </p><p>Ajuns aici sus, el doreste sa-si indeplineasca in sfarsit visul de a detine o echipa de baschet. Insa echipa creata de el, Flint Michigan Tropics e cea mai proasta echipa din liga si in pericol de a se dezmembra in momentul in care NBA anunta intentia sa de a se uni cu ABA </p><p>Daca vor sa supravietuiasca Jackie si The Tropics trebuie sa faca imposibilul si anume sa castige.</p><p> </p>

gabonne

08.09.2018

S-a ocupat cu soccer-ul, a bagat viteza in NASCAR, "a taiat" gheata, in pereche cu Jon Heder, iar acum are o echipa de baschet cu care vrea sa intre in NBA. Din pacate, e prea mult sport pentru Will Ferrell, :)....se vede asta din esecul ultimului sau film, Semi-Pro. Desigur, vor fi destui care vor zice ca e un film super, poate aceiasi care au murit de râs si la Meet the Spartans, dar....parerea mea e ca nu poti sa faci o comedie reusita cu glume si poante picate la montajul altor filme. Neavând niste talente actoricesti mai deosebite, interpretarea lui Ferrell depinde in mare masura tocmai de calitatea (si nu cantitatea) umorului folosit, asa ca in Semi-Pro face ce stie el mai bine, dar fara sa fie deloc amuzant. Nu sunt amuzanti nici Andy Richter, David Koechner, Wll Arnett, dar nu din vina lor. Daca n-ar juca in acest film, nici nu s-ar observa. Iar Woody Harrelson e si el prezent pe acolo, in amintirea unui alt film cu baschet si cu Wesley Snipes. Sunt curios cum va fi Step Brothers, in care se reuneste echipa de la Talladega Nights. In concluzie, film doar pentru fani.

3 7

Patronu

08.09.2018