Comedie (United States of America)

Nick Weiss

Evan Wasserstrom

Alla Prima Productions

6 Mai 2008

7 Mai 2021

Adam Harris, aflat in ultimul an de liceu, este indragostit de frumoasa sa colega Cara. Din nefericire, ea este cea mai populara fata din liceu.In singura zi a anului in care ar fi avut cu adevarat o sansa, "ziua chiulului", el strica totul , iar din greseala directorul scolii afla locatia petrecerii.Dar cu un curaj incredibil , el muta petrecerea la el acasa si totul pare ca va fi rezolvat.Sau nu...

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Ca sa incep cu o metafora, daca filmul asta ar umbla pe starda, grabiti-va si treceti repede pe celalalt trotuar, poate scapati si nu va vede! :) Asta, asa, ca sa va faceti o impresie despre ceea ce inseamna productia de fatza. Un film cu adolescentii la care nu razi deloc. De ce sa razi? Pt ca se vrea a fi o comedie, d-aia! Practic, e vorba de o "traditie?" din State, in care in fiecare an se da o petrecere la cineva acasa si tot liceul chiuleste in ziua aia ca sa mearga acolo. In rest, fazele tipice filmelor (slabe) de gen. Aceleasi glume aiurea, aceeiasi dorinta a alora de a da si ei la buci, sau de a face rost de alcool. Filme din astea s-au mai facut si o sa se mai faca. dar din pacate nu toate pot fi "American Pie" (prima parte, evident). Poate vre-unu , cateodata, mai reuseste sa scoata capul din anonimat, dar nu este cazul filmului de fatza. Nici macar prezenta super-dragutei Tarei Reid, intr-un rol (prea) secundar nu reuseste sa salveze nimic. De fapt, cred ca nimeni nici n-a avut intentia de a salva ceva aici. Pt ca este un film facut la norma, pt ca subiectul inca mai prinde la o anumita categorie de pubic, de o varsta din ce in ce mai mica.

1 8

moon_light

08.09.2018

sincer mie mi-a placut filmul ... mi-a placut ideea.. ziua de chiuliat a tuturor elevilor din ultimul an:) . nu e foarte stalucit dar oricum merita vaz... sunt unele faze comice:)

1 1

recoll

08.09.2018

nu as vrea sa fac comparatii cu seria American Pie caci la asta vad ca se rezuma marea parte a cinefililor in general cand e vorba despre un film cu adolescenti...in fine,filmul nu este rau,mi-au placut anumite faze la care am ras caci asta este scopul unei comedii nu?ca si scenariu nu iese in evidenta,dar nici nu trebuie merge vazut o data si bine,nota e undeva de 6,dar ii dau si un punct din oficiu,eu sunt mai inimos :)

5 1