Senseless

Comedie, Romantic (United States of America)

Penelope Spheeris

Dimension Films

20 Februarie 1998

24 Iulie 2021

<p>Senseless sau "Tânăr student închiriez organe" este o comedie de dragoste în care un stundent american se luptă din toate puterile pentru a obţine niste bani pentru familia sa. Acesta gaseşte anumite metode de a face bani precum a dona sânge, spermă sau a testa medicamente speciale. Darryl merge la un doctor pentru a testa un medicament pentru suma de 3000 de dolari. Tot in timpul testului, care se desfăşoare in decursul a mai multor zile, Darryl se hotaraşte să se angajeze la o firma a şcolii pentru a mai strage putini bani. În întreaga poveste intră o tânără femeie care îl atrage pe Darryl, iar acesta se îmdragosteşte la prima vedere.<br />Când vine momentul testului pentru postul şcolii, Darryl ia o supradoză din medicament, iar acesta are efecte secundare. În final, arryl primeste postul si se căsătoreşte cu Janice, persoana iubită.</p>

nick20

08.09.2018

mori de ras faza dupa faza mai rar asa comedie pe bune

3 3

kirara

08.09.2018

Un film cam wacked,dar chiar interesant,dar partea cea mai buna o reprezinta actorii desigur:Marlon Wayans,si incoparabillul David Space(un duet as spune eu mortal,intr-ale comedie).Filmul este foarte reusit(si stiu ce spun deoarece tot filmul nu mam putut abtine de ras),dar poveste parca il face mai real.Sa fim seriosi,stim cu totii ce greu este sa fii la un colegiu(chiar daca nam ajuns inca in faza asta,am auzit diferite opinii legate de colegiul,si e hmm... de neasteptat).Da stiu,o sa ziceti ca colegiul este perioada petrecerilor si a distractiei,dar pentru unii ca Darryl viata nu e chiar asa de roz.Finnd fratele mare trebuie sa se preocume de fratiilui,dar si de mama lui,asta insemnad eforturi multiple pentru a se mentine.Colegiul sar putea sa insemne pentru unii o ortita de lansare pe cand pentru altii inseamna doar o prelungire a banilor lui taticu.Oricum,este un film care te atrage de la inceput si pur si simplu nu te lasa sa te desconcentrezi,sau sa-ti iei ochii de la el.Merita vazut cu prisosinta.

3 2

Raya

08.09.2018

Desi nu sunt adepta gagurilor ieftine, acest film m-a facut sa surad adesea. Admirabile eforturile lui Darryl de a-si intretine familia, te molipseste de harnicie si ambitie.Marlon joaca foarte bine, scenariul e foarte simpatic, merita vazut pentru ca te binedispune si te transpune intr-o alta lume,mai vesela .

5 2