Acțiune, Dramă, Western (United States of America)

David Von Ancken

David Von Ancken

Icon Productions

13 Septembrie 2006

27 Aprilie 2007

"Seraphim Falls" este un clasic al genului western ce se axeaza pe confruntarea pe viata si pe moarte dintre doi barbati - Gideon si Carver - care au luptat in Razboiul Civil american in tabere adverse si intre care s-a intamplat in acea perioada un eveniment grav, ce a constituit elementul declansator al urii si al dorintei de razbunare a ofiterului Confederatiei Carver impotriva ofiterului Uniunii Gideon. La trei ani de la terminarea Razboiului Civil si de la instaurarea pacii, colonelul Morsman Carver angajeaza patru mercenari si porneste o cruciada personala impotriva vechiului sau rival Gideon, pe care il urmareste pe tot cuprinsul statului Nevada, incepand de pe varfurile inzapezite din Rocky Mountains, continuand cu zona de savana si sfarsind cu zona desertica, acolo unde va avea loc infruntarea finala dintre cei doi. Ranit la brat de catre urmaritorii sai si haituit ca o fiara salbatica, Gideon este un foarte abil manuitor al pumnalului si va reusi sa ii elimine din joc pe multi dintre mercenarii platiti de Carver cu un dolar pe zi pentru a-l captura. Abia la final, privind retrospectiv zecile de persoane care si-au pierdut viata pentru a satisface setea lui de razbunare, Carver va intelege pe deplin care este pretul pe care a trebuit sa-l plateasca si ambii rivali vor fi nevoiti sa se confrunte cu umbrele trecutului lor.

Patronu

08.09.2018

Un western de modă veche ce vrea să aibă cateva implicații biblice, însă se rătăcește undeva pe drum. Filmul are un ritm lent și se pierde în cea de-a doua jumătate, nici măcar cele două nume mari de pe afiș, Liam Neeson și Pierce Brosnan, nu reușesc să-l scoată din impas. Mi-a plăcut totuși cinematografia lui John Toll (Legends of the Fall, The Last Samurai, The Thin Red Line, Braveheart). De văzut în lipsă de altceva mai bun.

3 3

renegatul

08.09.2018