Seven Mummies

Acțiune, Aventuri, Horror, Thriller (United States of America)

Nick Quested, Clyde Geronimi, Wilfred Jackson, Hamilton Luske

Pretty Dangerous Films

18 Iulie 2006

28 Septembrie 2020

În timp ce sunt transportati prin deşertul Arizona, într-o furgonetă, şase prizonieri condamnaţi după un accident de maşină. Conducătorul lor ucide paza şi au răpit o gardianca si încearcă să ajungă la frontieră mexicana. În fuga lor,gasesc un medalion de aur şi mai târziu acestia ajung la casa unui indian, si cer direcţia pentru a ajunge la Mexic. Indianul le spune că, în direcţia opusă există o comoara ascunsa de un spaniol. Ei decid să caute aurul dar la un pas greşit ajung într-un oraş-fantomă vechi, unde populaţia este formata din vampiri şi din zombi.

valutza

08.09.2018

in urma unui accident un grup de puscariasi reusesc sa scape impreuna cu o politista .in cautare de un loc unde sa stea ei strabat desertul dupa care ajung intr`un sat fantoma unde toti oamenii sunt mumii incearca sa se salveze dar multi dintre ei mor reusind sa scape doar politista si unu din detinuti

1 5

imperius

08.09.2018

am cream crezut ca o sa fie mai degroaza decat atat,totusi miau placut unele scene,filmul are aventura si putin horror,actiune,chiar si putin sex.

0 4

Bianca.o.e

08.09.2018

Foarte tare filmul !!Mi-a placut foarte mult..un scenariu bine gandit,nu este doar un simplu film horror,este tot ce poate da o combinatie a suspansului cu groaza prin care trec puscariasi.care au avedat in urma unui accident.Acum stau si ma gandesc daca este si partea a doua.. pentru ca sincer nu stiu cine a fost calaretul care a aparut la sfarsitul filmului,poate fi indianul ala care radea ca un sadic:)) dar mai fain ar fi daca ar fi si cea de-a doua parte..Actorii au interpretat foarte bine..ce pot spune. nu mai am cuvinte.Filmul nu e chiar de groaza.. este un pic c-am scarbos* ..mai ales partea cand vampiroaicele alea sau ce erau.. il manca pe ala de viu ...cu toate astea este un film interesant!! MErita vizionat ! nota mea:10

2 3