Severance

Horror, Comedie, Thriller (United Kingdom, Germany, Hungary)

Christopher Smith

Dan Films, Qwerty Films, HanWay Films, Isle of Man Film, N1 European Film Produktions GmbH & Co. KG, UK Film Council

19 Mai 2006

16 Mai 2008

Un antrenor evadeaza din agitatia de zi cu zi a Budapestei si se indreapta catre granita muntoasa. La bord sunt angajati ai producatorulkui international de arme Palisade Defence, furnizori mondiali de arme inovative in ultimii 75 de ani macinati de razboaie. Norocosul grup este rasfatat cu un weekend de team-building la noua cabana luxoasa a companiei de catre presedintele lor, George Cinders. Lucrurile o iau repede razna caci colegii se gasesc fata in fata cu moartea cand weekendul lor este sabotat de un inamic mortal. Uitati de politicile corporationiste, doar cel mai inteligent va supravietui sangeroasei iesiri in natura.

Patronu

08.09.2018

Filmul e făcut cu un evident scop al miştoului, însă, trecând peste câteva momente mai haioase, totul se reduce la aceleaşi urmăriri interminabile şi ciopârţiri ale victimelor. E un horror mediocru, recomandabil doar fanilor genului.

1 3

newmind

08.09.2018

Parca echipa lui Scooby Doo ar fi fost intro excursie si in loc sa rezole misterul isi dau seama ca monstruletul este cu adevarat un monstru.Cam asta este parerea mea.Este surprinzator de bine realizat,efectele sunt chiar foarte bune iar fondul sonor reuseste sa te faca sa sari din fotoliu in adevaratul sens al cuvantului.Actorii(necunoscuti mie)joaca foarte bine si toate astea fac din filmul asta un film reusit.Si trebuie sa recunoastem au facut o treaba foarte buna si daca tinem cont ca pt film a contribuit si loteria nationala a UK. E deosebit de amuzant la unele faze,aduce mult(pe langa horror) a gore plus actiunea si umorul tipic englezesc...toate acestea intro combinatie foarte ciudata dar reusita.aduce mult,ca atmosfera(si umor ciudat) ca filmul the signal sau shaun of the dead.de recomandat celor ce au ''savurat'' cu adevarat cele doua din urma productii.

2 2

cinema8

08.09.2018