Sex, Lies, and Videotape

Dramă (United States of America)

Steven Soderbergh

Miramax, Outlaw Productions, Virgin

18 August 1989

26 Octombrie 2021

Ann si John sunt un cuplu din Lousiana care se confrunta cu probleme in casnicie, deoarece ea, fiind cuprinsa de o stare avansata de melancolie pretinde ca nu mai are nevoie de sex. Chiar daca nu stie, Ann are un motiv bun sa fie suparata deoarece sotul ei John alege sa o insele cu sora ei, Chyntia, cu care ea nu se intelege foarte bine.Totul ia o turnura diferita in momentul in care un vechi prieten de-al lui John, Graham vine in vizita, iar astfel cei trei sunt distrasi de la problemele lor pentru o vreme. Ann incepe sa se inteleaga bine cu el, insa afla despre acesta ca e nici el nu e lipsit de probleme si pe deasupra are si obiceiuri ciudate: ii place sa le filmeze pe femei in timpul unor discutii legate de viata lor intima. Cand Ann si Cynthia ajung de bunavoie sa fie filmate de el, iar John afla acest lucru, totul se complica.

stef_ionesco

08.09.2018

Filmul e destul de interesant, deşi poate fi încadrat la capitolul "Studiu de caz". Asta înseamnă că părerile vor fi foarte împărţite. Eu prefer doar să-l cataloghez doar ca fiind interesant şi să-l recomand celor cărora le plac filmele cu tentă spre psihologic.

1 0

08.09.2018

Sex,Lies,And Videotape este un film interesant,putin psihologic si vulgar.Cel mai important lucru legat de acest film este regia care este asigurata de Steven Soderbergh.Acesta debuta in peisajul cinematografic cu acest film foarte apreciat si astfel isi incepea o cariera atat de impresionanta. Sex,Lies,And Videotape este un film care se bazazea exclusiv pe dialog si interactiunea dintre personaje. Personal imi doresc ca in urmatoarea perioada sa urmaresc toate filmele lui Soderbergh.Acesta este un regizor pe care-l apreciez cu adevarat si mereu ma surprinde placut cu filmele realizate. Recomand acest film celor care il admira pe cineast datorita muncii depuse in spatele camerei pentru a realiza filme atat de apreciate.

0 0

Cevet

08.09.2018