Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Miles Brandman

Miles Brandman

CinemaLab, Brandman Productions

29 Noiembrie 2007

29 Iulie 2021

<p>Sex and breakfast surprinde viata a doua cupluri ce experimenteaza sexul in grup alaturi de niste necunoscuti.Viata cuplurilor se intersecteaza intamplator si ceea ce ii face sa ia aceasta decizie este atat plictiseala cat si dorinta de ceva nou.Pentru unul din cupluri aceasta decizie este luata cu indulgenta din partea iubitului care nu intelege de ce sotia lui nu mai poate "sa fie apropiata" cu el in intimitate si ii este foarte greu sa o imparta cu altcineva. Dupa multe ezitari,totusi , cele doua cupluri trec la fapte. Pentru unii este mai usor,pentru altii mai greu, totusi aceasta experienta ii ajuta foarte mult in a-si da seama de ceea ce simt si ceea ce vor.</p>

Ancutele

08.09.2018

Un film slabut, care prezinta frustarile sexuale ale unor cupluri, care incerca sa faca ceva ca sa treaca acest prag al monotoniei. Desi este un subiect din viata de zi cu zi, atat regizorul cat si actorii nu au reusit sa-l scoata in evidenta, sa-l puna in scena intr-un mod incitant, antrenant. Nu reusesc decat sa te plicteseasca, si poate, asa cum a spus cineva mai sus, sa te adoarma. Este un film plictisitor. Nu il recomand nimanui.

2 3

KgheO

08.09.2018

Un film slab din toate punctele de vedere..in primul rand comedie!?-absolut nimic comic in filmul asta, in al doilea rand drama..la fel nimic dramatic poate doar fustrarile sexuale ale unor tineri care sau plictisit unul de altul si incearca ceva "diferit"..a mai ramas doar incadrarea in genul dragoste..ok.aici mai merge dar si asa o dragoste prost inteleasa..Macaulay Culkin a mai demonstart inca odata ca nu trebuia sa cresca si ca trebuia sa ramana copil pentru a avea succes..un rol slab spre foarte prost facut de el in acest film..Cat despre Kuno Becker..ii sta mai bine aici intr-o productie subtire(slaba),decat intr-o telenovela de doi bani. In rest actori tineri si fara un nume prea mare.. In concluzie daca te plictisesti groaznic si nu ai ce face te poti uita la acest film, vei adormi si vei trece mai bine peste plictiseala!

4 3

geno

08.09.2018