Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Michael Patrick King

Michael Patrick King

Village Roadshow Pictures, New Line Cinema, HBO, HBO Films

26 Mai 2010

4 Iunie 2010

<p>Actiunea sequelului este plasata la doi ani dupa actiunea primului film. In acesti ani multe lucruri se pot intampla, lucruri la care nici nu visezi. Pe cand te-ai gandit ca ai vazut tot ce era de vazut, lucrurile se complica si mai mult. Carrie, Samantha, Charlotte si Miranda incep un nou sir de aventuri, care le va purta de data aceasta departe de aglomeratia New York-ului, mai exact, in desert. Prietenia, distractia si moda vor fi din nou ingredientele principale - acum intr-o locatie mult mai exotica. </p>

Bci2

08.09.2018

Bineînțeles că grupul de tinere-s ca deobicei în New York și se distrează de minune. Le vedem pe patru din ele și în deșert ; nu le-o fi fost teamă că le răpesc arapii pentru harem ? Oricum e doar în film, cine știe cum o fi fost în realitate în timpul filmării. Scenele când stau la masă și vorbesc despre cuceririle lor noi și cum se pot rezolva problemele sunt din nou în centrul serialului -2 , iar nunta care se poate vedea aici în trailerul filmului va fi și aceasta realmente prezentă în film, deși ai avea motive să te îndoiești de fiecare dată când se strâng ele împreună și discută despre ei și despre S.X. Sper să mai aducă și niște episoade noi deși au cam făcut rocada la toate situațiile posibile de amor cu și fără genul opus. Cele fără, sunt și mai haioase deși nu te-ai aștepta la ce dă din poantele regizorului sau regizoarei. Seria 2-a din 2010 sper să nu ne dezamăgească, deși multe din imaginile din trailer parcă le văzurăm deja în seria I-a din ,,Sex and the city". Oricum, o să le vedem și cântărețe în grup pe 4 din ele, deși una are deja copil mic din flori și trebuie să aibă grijă de băiețelul ei. Cum zise și prima părere de-aici, ar fi frumos dacă noul serial ar fi la fel de bun, sau mai bun decât primul. Judecând doar după cel precedent, e un amuzament ce desigur merită văzut, deși fiecare episod se termină mult prea repede, deabia c-ajungi să te-ncălzești ca înaintea unui meci de fotbal, sau de înaintea unei partide de tenis de câmp. Rămâi, totuși, întotdeauna cu senzația că lipsește ceva-- o relație mai serioasă și cu mai multă profunzime-- atât în imagini cât și în subiect.

6 18

dubrascaaaaa

08.09.2018

BEST FILM!Si 1 mi-a placut foarte mult, la fel ca si serialul.Nu va certati acum, sunt gusturi si gusturi.

2 2

horia98

08.09.2018

Chiar nu ma asteptam sa fie atat de dragut. A avut faze foarte haioase si eu credeam ca va fi o porcarie dar n-a fost asa ca am inteles ca primul; a fost rasuflat. Un film destul bun dar a avut niste faze la care ma intrebam daca se mai termina. Eu am vazut si serialul care este demential. Cand am fost la film la Cinema Pro aproape toata sala se uita la mine si se intrebau ce caut eu la filmul asta dar n-a fost nimic asa de interzis decat doua faze indecente la care nu m-am uitat. Un film foarte dragut. 9!!!

5 4