Totul despre sex (1998)

Sex and the city

6 Iunie 1998

27 Mai 2022

<p>Serialul se concentreaza asupra vietii a patru femei care se apropie de varsta de patruzeci de ani si sunt in cautarea dragostei, de multe ori in locuri gresite. Pe parcursul serialului femeile discuta deschis despre dorintele lor sexuale si fanteziile lor. Carrie Bradshaw este naratorul fiecarui episod. Ea scrie articole de ziar despre diferitele aspecte ale relatiilor si este cunoscuta pentru stilul ei vestimentar unic. </p><p>Samantha Jones este cea mai in varsta si mai increzatoare in sine dintre cele patru femei. Este o femeie de afaceri independenta, puternica, dornica sa experimenteze orice si care nu se implica emotional in relatiile sale. Charlotte York este cea mai rezervata si optimista din grup, pune accent pe dragoste si are o atitudine traditionala asupra relatiilor. Miranda Hobbes este o avocata cu pareri cinice despre barbati si relatii, in general. </p><p> </p>

highlander

07.01.2009

Marturisesc ca mia placut mult acest film serial , dar asta nu inseamna ca toate episoadele au fost deosebite , ca ce naiba, toata lumea stie ca mai sunt si cateva unde se trage mata de coada, dar per ansamblu a fost multumitor iar actorii care m-au incantat sunt : Cynthia Nixon ( Miranda Hobbes ) si Chris Noth ( Mr. Big )

8 9

Cluc

30.06.2009

Filmul este interesant datorita faptului ca prezinta viata sexuala, fanteziile , visele si dorintele a patru prietene. Se vede ca, de multe ori dragostea nu este acelasi lucru cu sexul...

5 3

KgheO

16.09.2010

Sex and the city - combinatia perfecta intre New York si viata de oras a unui fermecator grup de 4 fete! Este genul de serial care te atrage de la primul episod, cat mai mult, odata cu trecerea timpului..Un serial ideal pentru cei care doresc sa vada un fenomen in evolutie, un veritabil serial comparabil cu o capsula a timpului din 1998 pana in 2004 putem vedea in evolutie superbul oras american New York, orasul fiind locatia perfecta pentru desfasurarea unor evenimente si intamplari comice, dramatice, interesante si captivante! Serialul surprinde tot in evolutie si viata mondena, culturala si celebrului oras, dar si moda, farmecul relatiilor de dragoste, povestile si intamplarile a unui grup de patru fete, cele mai bune prietene! Sex and the city isi propune si chiar reuseste sa fie un serial fara bariere, un serial care nu respecta un tipar clasic. Fiecare serial are o desfasurate originala si interesanta, o abordare moderna a tot ce inseamna relatii, sex si prietenie ! Toate aceste lucruri nu puteau exista fara o distributie pe masura proiectului, asa ca fermecatoarea Carrie Bradshaw – este adusa pe micul ecran de o actrita devenita un « icon » odata cu desfasurarea serialului - Sarah Jessica Parker – in rolul scriitoarei unei rubrici intr-un ziar local, devine incet dar sigur o « profesionista » in relatii si sfaturi legate de sex, in grupul de prietene reprezentand echilibrul intre fetele din grup. Kim Cattrall – in rolul Samanthei Jones, reprezinta pata de culoare, umor si nebunie, pentru unii model de urmat, pentru altii motiv de indignare. Kristin Davis – Charlotte, sau Charlotte York, visatoare, romanitica si copilaroasa, este fata sensibila din grup, transformarile prin care trece in timpul serialului sunt radicale. Cynthia Nixon - Miranda Hobbes, devenita Brady pe parcursul serialului, este o avocata de success si fata serioasa si stapana pe situatie, tare de caracter si mai apropiata de Carrie. Am lasat la urma actorul in jurul caruia se invarte universul lui Carrie Bradshaw - Mr. Big, jucat excelent de actorul Chris Noth, misterios, nesigur si jumatatea lui Carrie ! Premiat cu trei premii Emmy, Sex and the city este un serial care intra in galeria marilor seriale de succes care au influientat generatii! Fermecator prin cele patru actrite principale si prin desfasurarea alerta a evenimentelor, Sex and the city este alegerea perfecta pentru un serial care iti ofera dragoste, comedie, drama, lifestyle si fashion icons !!!

9 0