Shadow Dancer

Thriller (Ireland, United Kingdom)

James Marsh, Michel Kammoun

Unanimous Pictures, BBC Films, Element Pictures, Irish Film Board, Lipsync Productions, UKFS

12 Februarie 2012

15 Martie 2013

<p>Acţiunea filmului începe cu o secveţă din trecutul unei familii din Belfast a cărei băiat este împuşcat pe stradă în contextul acţiunilor de gherilă duse de Armata de Eliberare Irlandeză - IRA. Colette este sora băiatului împuşcat care este urmărită de remuşcări dearece se consideră vinovată de tragedie. Ea ar fi trebuit să se afle atunci pe stradă, fiind trimisă de tatăl său să-i cumpere ţigări, dar l-a convins pe fratele ei să meargă în loc, iar el a fost împuşcat. <span style="line-height: 15px">Colette, peste câţiva ani, este trimisă să plaseze o încărcătură explozivă la metroul din Londra. Misiunea ei este descoperită de </span><span style="line-height: 18px; color: #333333">MI5. Agentul Mac</span><span style="line-height: 15px"> încearcă să o racoleze ca agent infiltrat în IRA care să lucreze pentru agenţie. Familia ei şi supraveghetorul Kevin devin bănuitori, iar </span><span style="line-height: 15px">Colette trebuie să fie foarte atentă pentru că poate fi arestată de agenţie sau poate fi omorâtă de IRA.</span></p>

rocco123

08.09.2018

Nu prea mi-a plăcut, a fost prea plictisitor și mi s-a părut foarte lent. Subiectul este despre o fată cu conexiuni IRA este forțată sa devină un informator pentru MI5. Acest lucru conduce la mai multe situații compromițătoare și periculoase. Un film cu puțină acțiune, nu cum ne-am obișnuit în filmele Misiune imposibilă, Bond sau Bourne. Clive Owen și Andrea Risborough au jucat destul de bine în personajele lor. Gillian Anderson (The X Files) are un rol mic în acest film. Nu cred că pot să-l recomand pentru că filmul nu m-a impresionat cu nimic.

1 3

fireprof

08.09.2018

Pentru cinefili adevăraţi care sunt înzestraţi cu răbdare şi care nu aşteaptă un film comercial ci unul de stare, este recomandabil. Mie mi-a plăcut şi aştept să mi se recomande şi alte asemenea producţii.

4 11

dandi

08.09.2018