Romantic, Comedie, Dramă, Film TV (United Kingdom)

David Richards

William Shakespeare, Sally Wainwright

British Broadcasting Corporation

21 Noiembrie 2005

4 Iulie 2020

<p>Filmul este o adaptare moderna a piesei lui William Sakespeare, realizata de BBC.Katherine Minola este un politician dedicat si ambitios care doreste sa ajunga la conducerea partidului sau. Temperamentul sau ingrozitor a facut ca la 38 de ani sa fie inca o femeie singura.Din pacate pentru ea, se pare ca electoratul prefera politicienii cu familie. In scena isi face aparitia excentricul si falitul aristrocrat Petruchio, iar Kate accepta sa se casatoreasca cu el.Atras la inceput de banii ei, acesta va sfarsi prin a se indragosti nebuneste de Kate, iar aceasta , la randul ei, ajunge sa-si iubeasca sotul luat initial din cu totul alte ratiuni.Desi relatia lor incepe furtunos, impreuna isi gasesc echilibrul-fiecare il respecta si-l asculta pe celalalt. </p>

kirara

08.09.2018

oh gosh..iubesc filmul asta..e atat de haios..desi nu am vazut piesa lui sakespeare,pot sa zic ca readaptarea moderna imi place foarte mult....unora sar putea sa nu le placa,insa doamne e atat de haios...unde sa mai pun la socoteala talentul actorilor Shirley Henderson si Rufus Sewell interpreteaza atat de minunat in opinia mea...o recomandare din tot sufletul la o viozionare placuta:D

1 1

wanda8

08.09.2018

e super filmu' asta la inceput nu credeam k o sa-mi placa dar s-a dovedit a fi de 10 ;) merita vazut

0 0

EyesWideShut

08.09.2018

Desi nu ma dau in vant dupa adaptari/readaptari mai mult sau mai putin moderne, trebuie sa recunosc faptul ca ecranizarea BBC mi-a intrat la sufletel; Imi place Shirley Henderson si vocea ei micuta, imi place Rufus Sewell si cat de bine a intrat in rol, dar in primul rand imi place atmosfera si umorul british ce condimenteaza filmul.

0 0