Shakespeare in Love

Istoric, Romantic, Comedie (United States of America)

John Madden

Universal Pictures, Miramax, Bedford Falls Productions

11 Decembrie 1998

22 Octombrie 2020

William Shakespeare se afla intr-o pasa proasta. Nu numai ca scrie piese pentru Philip Henslowe, patronul teatrului "The Rose", ale carui usi sunt pe cale sa fie inchise de catre creditori, dar se afla intr-o criza de idei si nu a mai scris ceva cu adevarat bun de ani de zile. Henslowe, disperat sa nu ii fie inchis teatrul, pune la bataie tot ce are pe noua comedie a lui Shakespeare, "Romeo si Ethel, fiica piratului". Problema este ca piesa se afla ascunsa bine in capul lui Shakespeare, adica nici macar nu a fost scrisa. Intre timp, Lady Viola, o admiratoare a teatrului, este captivata de piesele lui Will. Ea este pe cale sa se marite cu un om pe care nu-l cunoaste, dar face cunostinta cu Shakespeare de care se indragosteste si cu care se intaneste pe ascuns. Shakespeare traieste cu patima noua sa poveste de dragoste si reuseste sa-si gaseasca muza si sa termine piesa, pe care o transforma intr-o tragedie: "Romeo si Julieta".

sorina

08.09.2018

este un film superb...:)....merita vazut!;)

5 5

nico_g

08.09.2018

mie mi s-a parut foarte bun filmul si v-il recomand

4 7

Rudolfo

08.09.2018

Extraordinara productie cinematograficã distinsã cu 7 premii Oscar – între care premiul pentru cel mai bun film, o are în rolul principal pe câstigãtoarea premiului Oscar pentru cea mai bunã actritã, Gwyneth Paltrow (Dincolo de usi, O crimã perfectã), în compania unei distributii de exceptie, ce îi include pe laureatii cu Oscar, Judi Dench (cel mai bun rol secundar feminin), Geoffrey Rush* si Ben Affleck** (Armageddon). Când chinuitoarele crize de inspiratie ale lui Will Shakespeare (Joseph Fiennes – Elizabeth) îl împiedicã sã creeze, povestea de dragoste secretã dintre el si frumoasa Lady Viola (Paltrow) face ca rândurile sã se scrie de la sine, cum nu se mai întâmplase pânã atunci! Existã însã douã lucruri pe care trebuie sã le afle despre aleasa inimii lui: nu numai cã ea trebuie sã se mãrite cu altul, dar si cã se dã drept bãrbat pentru a obtine rolul principal în cea mai recentã piesã a lui Will! Într-adevar, un film care trebuie vãzut, cu remarcabile aprecieri critice, pe mãsura impresionantei colectii de premii – oricine va gusta atmosfera amuzantã de culise de la scrierea celei mai frumoase povesti de dragoste spuse vreodatã.

6 9