Dramă (United Kingdom)

Steve McQueen

Steve McQueen

HanWay Films, See-Saw Films, UK Film Council, Lipsync Productions, Alliance Films, Film4 Productions

2 Octombrie 2011

24 Noiembrie 2020

Burlacul Brandon locuieşte într-un apartament din Manhattan mobilat în stil minimalist, lucrează la un birou, are computerul de serviciu plin cu materiale pornografice, este dependent de sex şi fuge de intimitate, pentru el sexul neavând nicio conotaţie pozitivă şi generându-i numai o stare de perpetuă ruşine, pe care o interiorizează. Deşi se implică în aventuri pasagere cu femei necunoscute pe care le întâlneşte în metrou, pe stradă sau în cluburi şi nu există nici măcar o singură zi în care să nu aibă cel puţin un contact sexual, Brandon nu interacţionează cu adevărat cu vreo altă fiinţă umană, însă rezerva şi glacialitatea de care dă dovadă atrag ca un magnet reprezentantele sexului opus, astfel încât el are mai mult succes la femei decât şeful său David, un bărbat însurat care îşi neglijează familia şi care flirtează fără remuşcări cu tinerele din baruri. Atunci când sora mai mică pe nume Sissy, o cântăreaţă aspirantă care se automutilează, are o mulţime de cicatrice pe braţe şi manifestă aceleaşi tendinţe autodistructive, soseşte pe neaşteptate la New York şi îi invadează spaţiul intim, Brandon se simte frustrat nu numai pentru că prezenţa ei în apartament interferează cu rutina lui sexulă, ci pentru că fata îi aminteşte de un trecut traumatizant şi de o familie abuzivă despre care refuză să vorbească.

Skyline

08.09.2018

Un film deosebit din 2011.Michael Fassbender a jucat fara cuvinte in adevaratul sens al expresiei. Un film care iti trasnmite durerea sfasietoare si singuratatea personajului principal. Scena cand acesta face sex cu 2 prostituate mi se pare foarte puternic incarcata de durere sufleteasca , Michael Fassbender este atat de expresiv . Dependenta lui de sex este dureroasa, el vrea sa scape de ea si sa isi poata dezvolta si latura emotinala , de a stabili o relatie cu cineva , insa sexul legal , cuminte, si cea mai mica apropiere sufleteasca , chiar si o simpla comunicare cu cineva il sperie , il indeparteaza , mai bine zis il dezactiveaza psihic ca sa mai poata functiona sexual . Muzica din film , felul cum este filmat , absolut totul este incarcat de durere , de suferinta sufleteasca. Nu este un film usor de urmarit , chiar iesi un pic tulburat din sala de cinema. Scena in care Carey Mulligan( care interprteaza rolul surorii personajului principal ) canta in bar "New York , New York " este de-a dreptul sfasietoare si iti transmite starea emotioanala a personajului incarcata de disperare, de singuratate ,de durere , de dorinta de a fi iubita si de incapacitatea acesteia de a -si gasi linistea sufleteasca care este in stricta dependenta cu gasirea jumatatii ideale in orice barbat care ii aparea in cale. Sora era prea dornica de comunicare, de iubire , se atasa prea repde de orice barbat ,iar fratele ar fi vrut sa poata sa se apropie de cineva , dar ii era imposibil si atunci isi inneca adevarata singuratate suflteasca in sex murdar, ilegit, ieftin , fara comunicare , la sfarsit insa amandoi fratii sufereau si incercau cu disperare sa isi gaseasca un echilibru sufletesc ,sau mai bine zis sa isi umple golul sufletesc , insa prin modalitati total diferite.Probabil ca cei doi au suferit vreo trauma in copilarie , atat de puternica ca nici in film nu se face referire decat foarte subtil si acuma ajunsi la maturitate fiecare incerca sa supravietuiasca sufleteste prin propriile lor metode care nu prea functionau si de aici si chinul interior al celor doi pentru ca intr-un fel erau prizonierii propriilor dependente si nu stiau si nu puteau trai altfel decat sa se lase prada acestora impotriva vointei lor.

12 4

gabishor_nate

08.09.2018

Un frate si o sora cu probleme psihologice,care nu se pot regasi sufleteste.Mi-a placut coloana sonora si interpretarea plina de sensibilitate a cantecului New York,New York.Filmul nu prea mi-a placut,nu e genul meu

4 3

krimbi

08.09.2018

In ciuda faptului ca filmul nu avea o nota atat de mica ma asteptam la mai multa actiune. Actiunea filmului este bazata de ceva mai multa pornografie decat de obicei iar in rest mai nimic. Nu il recomand.

5 11