Sherlock Holmes

Acțiune, Aventuri, Crimă, Mister (Germany, United Kingdom, United States of America)

Guy Ritchie

Village Roadshow Pictures, Silver Pictures, Internationale Filmproduktion Blackbird Dritte, Wigram Productions, Warner Bros. Pictures

23 Decembrie 2009

1 Ianuarie 2010

<div align="left">Povestea filmului este o portretizare dinamica a faimosului personaj Sherlock Holmes, alaturi de partenerul sau loial Watson. Cu adevarate abilitati de lupta si legendarul sau intelect, Holmes se va lupta sa isi infranga noul lui nemesis, in acelasi timp incercand sa opreasca complotul acestuia, care ar putea distruge intreaga tara.</div>

270 Ordonare după: | |

Homegirl

08.09.2018

Nu mi-a venit sa cred ca este un film atat de bun! M-asteptam sa aiba 2 momente incitante si atat, dar a fost asa tot filmul. Merita vazut, este un film bun, cu actori foarte buni si ce mai...e bun!

3 3

Apolodor

08.09.2018

Wow! Robert Downey Jr. + Jude Law? Dacă pun în loc de afişele obişnuite ale filmului or să pună postere albe cu numele celor doi şi ora difuzării, lumea tot o să se bată pe bilete. Păcat că mai e atât de mult până în noiembrie.

9 22

Bci2

08.09.2018

Judecind doar dupa trailer care pare reprezentataiv are un scenariu bogat si foarte promitator. Uitindu-i titlul, care se potriveste doar partial cu ilustratiile cartilor lui Sir Arthur Connan Doyle cu aventurile de detectiv de mare clasa ale lui Sherlock Holmes, si asteptind un film de aventuri captivante in lant va fi fara indoiala o delectare, fara insa a ne astepta, probabil--judecind dupa prezentarea din trailerul acestui film din 2009 inca productie-- la un Sherlock Holmes reprezentativ al genului. Nu cred ca regizorul il va barbieri pe actorul principal inainte de terminarea filmului; acest amanunt important pentru genul detectiv s-apropie de o ,,gafa" in realizarea rolului principal al unui gentleman englez cu reputatie enorma ca ,cel mai vestiti' detectiv particular si cu tendinte clar ,,aristocratice" in prezentarea autorului cartii si a desenelor ce-l reprezinta pe Sherlock Holmes. Ne-ndoim ca Scotland Yard ar fi acceptat la vremea respectiva sa conlucreze c-un detectiv nebarbierit care nu pare a fi un gentleman.

2 10