Shinobi

Acțiune (Japan)

Ten Shimoyama

Yomiuri Telecasting Corporation (YTV), Eisei Gekijo, Nippon Television Network (NTV), Shochiku Co., Ltd.

17 Septembrie 2005

3 Decembrie 2020

In prima parte a erei Tokugawa, doua clanuri de ninja sunt in razboi. Oboro este nepoata lui Ogen, femeia care conduce respectatul clan Iga, iar Gennosuke este fiul lui Danjo Koga, conducatorul puternicului clan Koga. Cele doua clanuri au resedinta in munti si, de-a lungul timpului, si-au dezvoltat abilitatile pana la un nivel suprauman. Dar cele doua clanuri nu se inteleg, iar un decret imperial le interzice sa-si impartaseasca tehnicile unul altuia. Nankobo Tenkai, care vede cele doua clanuri ca pe o amenintare a planului sau de dominare totala, planuieste sa intensifice rivalitatea dintre ele. Nakobo nascoceste un concurs in care clanurile sunt fortate sa-si aleaga cei mai buni cinci luptatori, care sa lupte pana la moarte.

tzepeshgr

08.09.2018

Un basm japonez despre niste luptatori ale caror puteri ii fac pe ninja sa para copii mici, care are in centru o poveste de dragoste interzisa, gen Romeo si Julieta - el dintr-o tabara, ea din alta tabara. Insa povestea si complicatiile sunt mult diferite, sunt spuse in stil japonez, dupa modul lor de viata si codul lor de onoare.

3 3

kirara

08.09.2018

Un film care pur si simplu te da pe spate,la propiu.Filmul este o adaptare mai noua si mai inbunatatita a deja bine cunoscutei poveste Julieta si Romeo,in care desigur ca toata lume stie ca doi tineri din familii diferite se indragostesc.Dar aici intervine partea cea mai fantastica,nu doar ca familiile sunt rivale de generatii,dar fiecare din famiile sia supus membrii la diferite metode de lupta,acestia ajungand sasi dezolte abilitati mai mult decat supranaturale,care le depasesc pe cele ale bine cunoscutilor ninja.Este o poveste de dragoste chiar romantica,pentru inceput,dar de fapt tinerii fiind printre cei mai buni,ajung sa lupte unii impotriva celuilalt,intrun concurs pus la cale de Nankobo Tenkai,care le considera pe cele doua clanuri o amenintare pentru planul sau de dominare.Un film foarte realistic,deoarece contine toate acele lucruri care te atrag la cultura japoneza(cel putin in cazul meu).Este prezent codul onoarei(reprezentat prin actiunile uneori cam inepte,din punctul meu de vedere,a personajelor),iubirea interzisa de multe legi,si cand zic multe,ma refer la multe.De asemenea exista atatea particularitati care deosebesc japoini de restul lumii,nu doar dupa credinta lor,dar si dupa moralitatea care pune onoarea si familia pe cel mai inalt plan.Desigur majoritatea oamenilor au onoare,dar nu cum au japonezii.Prin dezonorarea unui japonez il condamni la moarte pshica dar uneori si fizica,deoarece un japonez capturat(in vremurile de demult,dar si in acest film)se sinucidea,facandusi harachiri,un ceremonial prin care persoana isi implanta un pumnal in zona toracica,iar apoi pentru ca sufletul sa i se inalte cineva apropiat ii reteza capul.Japonezii sunt cunoscuti ca foarte inteligenti,dar nu numai,ei sunt de asemenea si foarte loiali,devotatii,si foarte familisti. Shinobi reprezinta un film care chiar te pune pe ganduri,deoarece sunt multe lucruri care pot fi invatate de la japonezi(si chiar daca imi place la nebunie japonia si tot ce tine de cultura) o parte din mine nu cred ca va intelege vreodata medota harackiri,sau cea a luptelor care nu sunt necesare.Totusi filmul exceleaza prin scenariu,actori si efecte speciale.Dar povestea este totusi cea mai interesanta.

5 0

iubytelxxl

08.09.2018