Corabia nebunilor

Ship of Fools

Dramă, Război, Romantic (United States of America)

Stanley Kramer, Richard Donner

Stanley Kramer Productions

25 Noiembrie 2020

<p align="left">Ecranizarea romanului de mare succes, a scriitoarei Katherine Anne Porter " Ship of Fools  ", filmul reda atmosfera de pe un vas de croaziera de lux, in 1930, ai carei pasageri se indreapta din Mexic spre Europa. Cei ce calatoresc  sunt din sfere diferite ale societatii, fiecare cu personalitatea sa , cu drama sa care pe timpul calatoriei, se cunosc, se intrepatrund, se nasc povesti de dragoste, se nasc dusmanii si invidii,...</p><p align="left">O femeie divortata, Mary Treadwell (Vivien Leigh )care,  aproape pierduta, incearca sa-si refaca viata si spera intr-o noua dragoste, o spaniola de rang nobil , La Condesa (Simone Signoret )ce din motive politice este deportata, un fost jucator de fotbal, Tenny (Lee Marvin ) imbatrinit prea devreme din cauza frustrarilor si a alcoolului, un german, Rieber ( Jose Ferrer) nazist in devenire prin modul de a vedea, de a da dovada de brutalitate nefireasca si intelege astfel  lucrurile, o tanara americana , Jenny (Elizabeth Ashley ), ce calatoreste cu sotul ei David (George Segal ), un doctor , Dr. Schumann (Oskar Werner ),ce se indragosteste discret de La Condesa, o nemtoaica, o evreica,... Toti completeaza un puzzle de personaje care puse in aceeasi situatie critica, reactioneaza intr-un fel anume...</p>

08.09.2018

Filmul este minunat de bine interpretat, dovada stand premiile primite. Realizat in 1965 de genialul regizor Stanley Kramer , dupa romanul scris de Katherine Anne Porter este o imbinare de personalitati ce se intrepatrund, trecand prin viata/croaziera... Atat cat romanul cat si filmul sunt magnifice! Nu stiu daca un remake mai poate fi la fel de reusit. Un film de nota 20!

5 1

Juristul

08.09.2018

De la Regia impecabila,Scenariul complex si jocul tuturor actorilor(de fapt,s-au dovedit a devenit toti:"STELE ALE CINEMATOGRAFIEI",in timp),totul este la superlativ in acest film.Insasi impletirea destinelor,conjunctura apropierii celor frustati si scoaterea la iveala a adevaratelor caractere si secrete bine ascunse in sufletele lor,ne-au demostrat ca acest film nu numai ca merita vazut si re-vazut,dar merita locul de cinste in Filmografia Internationala.Un film de neuitat.

3 1

bradu

08.09.2018

Sa te opresti sa-l vezi,un subiect incitant,despre oameni si sufletul lor.O complexitate de caractere,situatii ce scot la iveala adevaratul tau EU,reactii mizerabile dar si un suflet nobil.Apreciat,premiat,a avut succes mare.De remarcat Simone Signoret(o mare actrita).

2 0