Familie, Fantasy, Comedie (United Arab Emirates, United States of America)

Robert Rodriguez, Matti Geschonneck

Álvaro Rodríguez, Robert Rodriguez

Troublemaker Studios, Imagenation Abu Dhabi FZ, Media Rights Capital

21 August 2009

2 Octombrie 2009

<p align="left">   Toe Thompson este un baiat in varsta de 11 ani, care locuieste impreuna cu parintii lui in Black Falls si isi doreste cu ardoare sa aiba un grup de prieteni cu care sa se joace. Mama si tatal copilului lucreaza la fel ca majoritatea concitadinilor lor la compania Black Box Unlimited Worldwide Industries Incorporated a domnului Black, care nu le ofera nimic altceva decat un loc de munca si o sursa de venit. Existenta banala a lui Toe Thompson se schimba radical atunci cand este lovit in cap de o piatra misterioasa in culorile curcubeului ce cade din cer, care are proprietatea de a indeplini dorintele tuturor acelora care o tin in mana. In curand, locuitorii din Black Falls incep sa abuzeze de puterile pietrei magice si, dorindu-si lucruri din ce in ce mai fanteziste, abat asupra orasului armate de crocodili, animale preistorice, monstri sau alieni sositi in nave spatiale minuscule. </p>

Dearness_girl

08.09.2018

Este un film bunicel......m-am cam plictisit la une faze insa merge vazut.

0 1

mu_zz_i

08.09.2018

Un film simpatic cu multe momente haioase dar şi exagerate, defapt exagerarea acestora stârneşte râsul. Din câte am înţeles eu din bonusuriile de pe DVD-ul filmului acest film a ieşit din întâmplare, R. Rodriguez jucându-se cu camera împreună cu copii lui. S-a gândit el puţin şi şi-a spus că ar fi mai bine dacă va fi unul şi pentru Hollywood nu numai exclusivist familiei sale. Cu ce filmase el, cu unele improvizaţii şi cu câţiva actori a ieşit un film plăcut şi amuzant. Totuşi cred că subiectul şi unele momente din film vor fi plictisitoare şi obositoare ochiului unui adult. Nota 7.

0 0

iouu

08.09.2018