Showdown in Little Tokyo

Acțiune, Thriller (United States of America)

Mark L. Lester

Original Pictures, Warner Bros. Pictures

23 August 1991

30 Noiembrie 2020

Timp de 400 de ani, Japonia a fost casa unei organizatii criminale secrete dedicate pentru propria ei suprematie, in subteran. Condusa de un cod de onoare antic, cei din grupul Yakuza au fost printre cei mai temuti membri ai societatii. Chiar si in ziua de azi, acestia sunt cunoscuti imediat din cauza tatuajelor care le acopera corpurile, spunandu-le terifianta poveste a carierei lor, intr-un statut intunecat, care nu arata nici un fel de mila. Acum, cei din clanul Yakuza merg spre Los Angeles. Dar in America, acestia isi vor gasi perechea. Doi politisti sunt pe urmele lor, unul dintre ei fiind un american crescut in Japonia, avand mintea si spiritul unui samurai, iar trupul unei masini de lupta, si celalalt este un japonez-american crescut in San Fernando Valley, California. Acesta indrageste mall-urile, pizza si MTV-ul. Dar poate sa dezarmeze cinci oameni cu mitraliere cu mainile goale. Unul este un razboinic, unul un pierde-vara. Dar impreuna au ceea ce trebuie pentru a putea indeparta cateva tatuaje din Little Tokyo.

CorinaDaniela

08.09.2018

doi politisti experti in tehnici de lupta orientale incearca sa opreasca infiltrarea mafiei japoneze yakuza in los angeles.chris kenner(dolph lundgren)este un politist american crescut in Japonia.partenerul lui,Johnny Murata (brandon lee)e un japones crescut in SUA caruia ii place mai mult stilul de viata occidental decat valorile poporului sau.cei doi fac echipa pentru distrugerea retelelor mafiote japoneze.

0 1

Deea.bloom

08.09.2018

am vazut filmul mai demult, dar tin minte ca mi`a placut. Brandon Lee (R.I.P) si Dolph Lundgren au facut o echipa buna pe micul ecran. vroiam ca sa dau filmului un 8, dar ii dau un 10 in memoria lui Brandon.

1 0

iulian30

08.09.2018