Showtime

Acțiune, Comedie (Australia, United States of America)

Tom Dey, Stefen Fangmeier

Material, NPV Entertainment, Tribeca Productions, Village Roadshow Pictures, Warner Bros. Pictures, Overbrook Entertainment

14 Martie 2002

21 Septembrie 2020

Mitch Preston este un politist din Los Angeles care vrea doar sa-si faca slujba cat mai bine si care uraste publicitatea. Trey Sellars este tot un politist din L.A. care a imbratisat aceasta meserie doar ca o slujba de zi pana cand va reusi in cariera de actor. Situatia se complica serios in momentul in care cei doi trebuie sa realizeze impreuna un show pentru televiziune

Rudolfo

08.09.2018

Mitch Preston (ROBERT DE NIRO), un detectiv care nu stie de glumã de la Los Angeles Police Department, este un om care vorbeste putin, are putinã rãbdare si este lipsit de maniere. Tot ceea ce vrea el este sã fie lãsat în pace sã îsi facã treaba în acelasi mod ca în ultimii 20 de ani. Patrol Officer Trey Sellars (EDDIE MURPHY) are o cu totul altã poveste. În loc sã fie un politist, el ar prefera mai degrabã sã interpreteze unul la televiziune. Actor frustrat, el îsi petrece zilele arestând hoti de buzunare si noptile îmbunãtãtindu-si interpretarea în fata unei oglinzi, în asteptarea momentului care îi va schimba viata. Într-o noapte, Trey ia parte la o operatiune sub acoperire, stricându-i fãrã sã vrea marea sansã a lui Mitch de a captura o bandã de traficanti de droguri. Câteva minute mai târziu, o echipã de la departamentul de stiri al unei televiziuni dã buzna în toiul actiunii, cu reflectoarele aprinse, stânjenind si mai mult încercãrile disperate ale lui Mitch de a prinde suspectii fugari. Vãzând cum se duc pe apa sâmbetei mai multe luni de muncã, detectivul trage un foc cãtre aparatul de filmat. Dacã e vorba sã urascã pe cineva, acestia sunt reporterii nepoftiti si dacã e vorba sã urascã pe cineva mai mult decât atât, este un politist de doi bani ca Trey care îi stã în cale. Actiunea necugetatã a lui Mitch îl aduce pe prima paginã a ziarelor de a doua zi, primind în acelasi timp o mustrare de la sefi si obtinând statutul de celebritate media. În plus, l-a adus în atentia producãtoarei Chase Renzi (RENE RUSSO) de la o puternicã retea de televiziune. Renzi îsi dã seama imediat ce potential ar avea tipul sã creascã audienta si dã buzna în biroul sefului politiei cerându-i sã lase echipa ei sã îl urmãreascã pas cu pas pe Mitch într-un reality show în direct despre politisti. Acesta este ultimul lucru pe care ar vrea sã îl facã Mitch însã e singurul care îl poate scãpa de suspendare, putând sã continue urmãrirea traficantilor de droguri care i-au scãpat printre degete. Însã, mai întâi, pentru a compensa severitatea lui Mitch si aparenta lipsã de talent actoricesc, Renzi trebuie sã îi gãseascã un partener sarmant, comunicativ, telegenic - cineva mult mai stilat, mai dornic de atentia presei, cineva asemãnãtor cu… Trey. Nu conteazã cã Mitch nu îi poate suporta prezenta. Împreunã, ei sunt fãcuti sã devinã vedetele celui mai de succes reality show din istoria televiziunii. Pentru Mitch, este un adevãrat iad. Pentru Trey, este un vis devenit realitate. Spectacolul poate sã înceapã.

1 4

eedy

08.09.2018