Crimă, Dramă, Thriller, Horror (United States of America)

Edward Anderson

Edward Anderson

Future Films, Moody Street Pictures, Pierce/Williams Entertainment, Zero Gravity Management, Fourth Wall Productions

8 Martie 2008

27 Mai 2022

<p align="justify">Shuttle este povestea unor tineri care se intorc inapoi din vacanta si aterizeaza noaptea tarziu. In parcarea aeroportului nu mai sunt deloc taxiuri. Obositi dupa un zbor lung, ei nu vor decat sa se intoarca acasa cat mai repede. In incercarea de a gasi un drum, tinerii apeleaza la soferul unei rulote care le cere 30 de dolari pentru a-i duce pana acasa. Dar un alt om, se ofera sa ii duca pentru 15 dolari pana unde vor toti. Dupa scurt timp de la plecare, ei isi dau seama ca soferul nu stie drumurile asa bine si ca de fapt s-a ratacit. Dar soferul stie foarte bine unde se duce. El ii ameninta cu pistolul sa isi depuna toate lucrurile de valoare intr-o punga si sa stea cuminti pe scaunele lor. Numai ca toti isi dau seama ca el nu intentioneaza sa ii elibereze dupa ce ii jefuieste. Singura lor optiune este sa lupte pentru viata lor.</p><p> </p>

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

ceea ce e misto la filmul asta e tocmai ca te tine in suspans tot timpul si te pune constatnt sa ghicesti ce naiba vrea soferul sa le faca alora. Si daca m-as apuca acuma sa va dau cel mai mic indiciu, desi imi sta pe limba as strica tocmai elementul asta de care vorbeam. Caci asta face tot filmul. Te tot intrebi ce naiba urmareste ala si abia spre final ajungi sa-ti dai seama. Si inca ceva misto: filmul n-are happy-end. Parca prea ma saturasem ca mai in toate filmele ala raul sau criminalul (depinde dupa caz) sa si-o fure si eroul principal sa salveze situatia (mai ales cand iti dai seama de asta inca de la inceput). Ei binem, aicia e alfel. Aa, si nici soferul ala nu e psihopat sadic insetat de sange, asa cum ne-am fi asteptat inca din deschidere. Practic, aici nimeni nu prea e ceea ce parea a fi. Scenariul e unul original si regia e tot un punct forte, daca tinem cont ca Anderson se afla la debutul regizoral si pelicula n-a beneficiat de cine stie ce fonduri. Gagicile alea ( mai ales Peyton List) joaca bine chiar daca scenariul nu da ocazia dezvoltarii personajelor, parca mai mult ni le prezinta doar. Ca minusuri, poate doar lungimea putin exagerata a filmului, dupa parerea mea puteau fi scoase usor vreo dooj de minute fara sa altereze actiunea, si lumina insuficienta (chiar daca tot filml se petrece noaptea), culorile destul de sterse, asa ca mai toti aia zici ca-s palizi sau bolnavi. Asa ca per total, desi are unele mici scapari evidente de scenariu si e facut cu un buget mic, totusi mie mi s-a parut mai captivant decat mai sus amintitul “Taken”. mai putin comercial dar cu o atmosfera mai veridica si mai captivanta, filmul e un thriller independent care merita vazut, asa, intr-o seara.

3 7

G-unit50

08.09.2018