Side Effects

Thriller, Crimă, Dramă (United States of America)

Steven Soderbergh

Open Road Films, Di Bonaventura Pictures, Endgame Entertainment, Universal Pictures

7 Februarie 2013

22 Februarie 2013

<p>Emily Hawkins e o femeie care se luptă să-şi ţină în frâu anxietatea şi starea de depresie, dar emoţiile îi scapă de sub control pe măsură ce se apropie ziua în care soţul ei va ieşi din închisoare. Ca soluţie, ea apelează la un psihiatru şi la medicamente anti-depresive, luate pe reţetă. Din păcate, ca orice medicamente, şi acestea au efecte secundare, pe care Emily începe să le simtă. Psihiatrul ei profită de starea ei de labilitate psihică şi începe o relaţie amoroasă cu ea. </p>

08.09.2018

Side Effects este un film extraordinar,foarte misterios si extrem de imprevizibil.Povestea filmului este una foarte interesanta,bine construita si plina de personaje complexe. Din primul minut al filmului vei fi captivat,foarte atent in desfasurarea firului narativ si probabil fascinat de personajul interpretat de Rooney Mara. Side Effects este un film regiza cu maiestrie de catre Steven Soderbergh.Se pare ca Side Effects va fi ultimul film regizat de catre acesta.Personal privesc cu multa tristete acest fapt,pentru mine Soderbergh este un regizor foarte talentat, iar acesta mereu ma surprins placut cu fiecare film regizat. Distributia filmului este foarte generoasa.Pentru acest film regizorul a ales sa lucreze cu actori foarte cunoscuti lui.Cu Jude Law acesta a lucrat la Contagion,cu Zeta-Jones la Traffic iar cu Tatum la ultimele doua filme ale acestuia:Heywire respectiv Magic Mike. Rooney Mara face un rol foarte bun,un rol destul de dificil.Personal vreau sa afirm ca aceasta tanara actrita are un potential urias.Dupa transformarea din The Girl With The Dragon Tattoo aceasta abordeaza din nou un personaj foarte dificil. Side Effects este um thriller extraordinar care merita din plin o vizionare.Un adevarat admirator al lui Soderbergh va aprecia foarte mult acest film. Sper ca Soderbergh sa priveasca altfel aceasta situatie si ca acesta sa isi rezume cariera in cativa ani pentru ca acesta poate creea filme de o adevarata valoare cinematografica.

9 2

mdomnita

08.09.2018

Nu știu ce părere au avut ceilalți despre film dar mie mi s-a părut cel mai sadic dintre filmele văzute de multă vreme încoace. Chiar dacă am văzut multe filme de acțiune și de groază recent, Side Effects a reușit să mă sperie. Din punct de vedere psihologic filmul e șocant și dur, spectatorul trebuie să se ”țină tare”. Scenariul e imprevizibil și surprinde spectatorul dar nu neapărat în mod plăcut, eu mă așteptam la cu totul altceva. Trecînd peste aceste neajunsuri, filmul a fost interesant și m-a pus pe gînduri dar nu a avut nimic special (exceptînd actorii). Mi-a adus aminte de Psycho într-un fel și de Basic Instinct, dar ambele filme au fost mult peste. Actorii joacă impecabil, Catherine Zeta Jones arată excelent la vîrsta ei și Rooney Mara e o actriță talentată care trebuie luată în considerare pe viitor. Dar asta nu mă determină să recomand filmul decît celor pe care nu ți afectează elementele dure din filme.

8 4

denis24

08.09.2018

Un film care te va tine pe ganduri mult timp dupa vizionare. Nu merita numai o vizionare, ci mai multe pentru a intelege 100% filmul. Una nu e de ajuns, vei dori sa-l revizionezi stiind deznodamantul. Soderbergh e acel regizor la care orice detaliu conteaza, nu lasa nimic nestiut si care stie cum sa-si dezvolte personajele. Putini mai sunt regizori ca el. Ar fi o pierdere daca s-ar retrage. Povestea e una inteligenta plina de twisturi neasteptate si fucked-up. (scuzati-mi limbajul) Recomand cu mare placere acest film si la cat mai multe de acest gen din partea studiorilor pe viitor.

6 2