Silent Running

Aventuri, Dramă, SF (United States of America)

Douglas Trumbull

Universal Pictures, Trumbull/Gruskoff Productions

9 Martie 1972

20 Octombrie 2020

<p style="text-align: justify"><span style="text-align: justify">Într-un viitor mai mult sau mai puţin îndepărtat omenirea a reușit să cucerească spaţiul, dar și să distrugă Pământul. Întreaga suprafaţă a Terrei a fost nivelată, nu mai există nici munţi, nici oceane, nici vegetaţie sau faună, iar mâncarea este obţinută toată în mod artificial. Totuși, în adâncul spaţiului se încearcă conservarea unor specii de animale și arbori (în special). </span>Valley Forge<span style="text-align: justify"> este o astfel de navă spaţială și este plasată în apropierea inelelor lui Saturn. La bordul ei sunt patru astronauţi: Freeman Lowell, John Keenan, Marty Barker și Andy Wolf și câteva drone care fac diverse lucrări de întreţinere. </span>Lowell<span style="text-align: justify"> pare să fie botanistul/biologul echipei și este de-a dreptul fascinat de ceea ce face și de mâncarea pe care reușește să și-o producă. În momentul în care nava primește ordinul să distrugă serele și să se întoarcă acasă </span>Lowell<span style="text-align: justify"> va recurge la măsuri extreme.</span></p>

Juristul

08.09.2018

Botanistul Freeman Lowell, mare iubitor al plantelor, isi indeplineste multumit insarcinarile la bordul navei spatiale Valley Forge, o sera orbitala uriasa care contine ultimele mostre vii din flora unui Pamant ramas sterp. Cand i se ordona sa-si distruga incarcatura si sa se intoarca acasa,Lowell se rascoala, isi ucidecamarazii mai obedienti decat el si porneste catre departarile spatiului cosmic alaturi de tovarasii sai, robotii Huey si Dewey.

1 3

Sibelius

08.09.2018

Regizorul filmului a colaborat cu Kubrick la Odiseea spatiala 2001 si acest lucru se vede si se simte in atmosfera filmului. Un SF ecologic cu Bruce Dern facand, probabil, rolul vietii sale, nistre robotei haiosi si Joan Baez pe coloana sonora sunt motive pentru a urmari un film atipic pentru Hollywood.

0 0

08.09.2018

un film mediocru, se vede clar influienta odiseii spatiale 2001; actorii sunt neconvingatori; in loc sa starneasca empatie bruce dren isi transforma personajul intr-un tip ce pare a avea probleme mintale.

0 0