Horror (United States of America)

Daniel Attias, Eduard Pentslin

Mikhail Kalinin, Boris Shelontsev

International Film Corporation (II), Famous Films (II), Dino De Laurentiis Company

10 Octombrie 1985

21 Octombrie 2021

Silver Bullet este un film de aventura/horror/mister, aparut in anul 1985. De regia acestui film s-a ocupat Daniel Attias, iar de scenariul acestui film s-a ocupat Stephen King. Micutul orasel, numit Tarker's Mill, era candva o comunitate foarte pasnica, unde nu se intampla nimic iesit din comun. Asta pana intr-o noapte, cand incep sa apara crimele. Persoanele care locuiesc in acest orasel cred ca este vorba despre un criminal maniac in libertate, iar acum acestia au de gand sa-l vaneze pe acesta si sa-l opreasca. Marty, un tanar baiat handicapat, crede ca acest criminal nu este nici barbat, nici femeie, nici copil, ci mai degraba un varcolac. Dupa o urmarire cu varcolacul, Marty si sora acestuia, Jane il cauta in tot oraselul pe barbatul care se transforma in varcolac. Daca vor reusi acestia sa-l gaseasca sau nu, veti afla doar urmarind acest film.

danco

08.09.2018

Un film super...horror clasic, dar foarte bun. A fost filmul care m-a atras definitiv in genul horror.

4 1

10_nut

08.09.2018

Cu actorul GARY BUSEY ,regia STEPHEN KING Un film horror clasic, mia placut foarte mult. NOTA MEA 10

1 0

fenomenoromanesc

08.09.2018

un film horror clasic cu varcolaci.O realizare excelenta din partea regizorului Daniel Attias,si din partea renumutului scriitor si scenarist,Stephen King.Efectele speciale din aceasta pelicula uimitoare sunt absolut excelente.Filmul are pe de alta parte si actori care chiar isi fac excelent treaba.Scenariul este si el grozav,iar tensiunea si suspansul din film itzi taie si ele rasuflarea.Parerea mea este ca acest film horror il intrece cu mult pe Bad Moon din 1997,chiar daca si acela a fost un horror excelent realizat,acesta este cu mult peste el din absolut toate punctele de vedere.Nota 10+ de la mine,recomand cu incredere.

1 1