Silver Linings Playbook

Dramă, Comedie, Romantic (United States of America)

David O. Russell

The Weinstein Company

8 Septembrie 2012

1 Februarie 2013

<div align="justify">Pat este un fost profesor de liceu, care a petrecut 8 luni într-o clinică destinată tratării bolilor nervoase după ce a fost înşelat şi părăsit de soţia lui Nikki. Mutându-se sub acelaşi acoperiş cu părinţii lui după ce este externat, Pat are impresia falsă că nu a lipsit de acasă mai mult de câteva luni şi este obsedat de ideea de a o recuceri pe Nikki. Vechii prieteni ai profesorului şi-au întemeiat între timp familii, tatăl lui este mereu într-o dispoziţie proastă fiindcă este fan al echipei de fotbal american Philadelphia Eagles care pierde un meci după altul, iar psihiatrul cu care face şedinţe de terapie îl şochează pe Pat recomandându-i adulterul ca metodă de vindecare. Situaţia se schimbă atunci când Pat o cunoaşte pe vecina Tiffany, o tânără văduvă care a fost concediată din cauza faptului că s-a culcat cu toţi colegii de serviciu după ce moartea soţului i-a cauzat o depresie severă. Afecţiunile mintale cu care se confruntă amândoi îi apropie pe Tiffany şi Pat, care devin prieteni şi încep să aibă sentimente profunde unul faţă de altul. Tiffany se oferă să fie liantul dintre Pat şi Nikki, cu condiţia ca bărbatul să renunţe să vizioneze partidele de fotbal american, să se înscrie împreună cu ea la o competiţie anuală de dans pentru pacienţi depresivi şi să nu spună nimănui despre înţelegerea lor.</div>

McLaud

08.09.2018

un film bun cu un final fericit ! are momente emotionante , dragoste, drama dar si momente amuzante. Merita vazut !

4 5

Masenka

08.09.2018

‘’Lumea iti va sfasia inima in zece feluri pana duminica, e garantat si duminica a devenit ziua mea favorita…’’ Un film bun, 8 nominalizari pentru Oscar, nota maxima pentru scenariu si toti actorii din film. Recomand sa-l vizionati in week-end, cand sunteti mai odihniti, pentru ca prima parte a filmului abunda in dialog exacerbat, in ritm alert si multe episoade maniacale si euforice.

5 4

Rhot.Adeth

08.09.2018

pelicula se vrea si reuseste sa fie o drama presarata in schimb si cu multe scene comice.este un film in care actiunea este limitata,bazata pe pe mult dialog,ceea ce scoate in evidenta talentul actoricesc al protagonistilor.asa ca filmul abunda in replici,mai ales in prima parte,dupa care taifunul de dialog taios se mai estompeaza .......oarecum. este un film care in prima faza poate parea plicticos.personal l-am apreciat,tocmai pentru interpretare.vad ca este nominalizat la Oscar dar in opinia, la categoria de cel mai bun film, nu-i dau mari sanse,poate cumva la categoria interpretare.nota 7!este doar parerea mea!

11 4