Animaţie, Comedie, Dramă, Familie, Muzică (United States of America)

Garth Jennings

Garth Jennings

Illumination Entertainment, Universal Pictures, Fuji Television Network, Dentsu Inc.

23 Noiembrie 2016

16 Decembrie 2016

<p>Un koala pe nume Buster Moon îl angajează pe Eddie, cel mai bun prieten, care e o oaie neagră, să conducă împreună teatrul său. Împreună organizează un concurs pentru a găsi talente muzicale în oraș. Printre cei care apar pe scenă sunt Rosita, o casnică devenită mama a 25 de porcușori, Mike, un șoarec căruia îi place jazz-ul, dar și să-i păcălească pe alții, Meena, o elefențică timidă, cu o voce incredibilă, dar cu mare trac sau Ash, o tânără din specia porc-țepos, care încearcă să-și pornească o carieră solo după ce a fost dată afară dintr-o trupă punk. </p>

08.09.2018

Sing mi s-a parut o animatie destul de buna care m-a entuziasmat in primul rand datorita unor personaje foarte simpatice cu o personalitate bine dezvoltata. De asemenea mi-a placut la nebunie coloana sonora unde am regasit cateva track-uri bune venite din partea unor artisti pe care ii apreciez enorm. Iar muzica este folosita la momentul cel mai oportun. Un mic aspect negativ ar fi povestea care chiar nu este bine dezvoltata. Parca firul narativ este mult prea simplu si foarte previzibil in ultimele 30 de minute. Imbunatatiri la nivelul povestii puteau fi aduse clar si altfel filmul ar fi fost mult mai dinamic si excelent desigur. Din lista de actori care si-au imprumutat vocea pentru personajele din film il remarc desigur pe McConaughey care chiar aduce ceva aparte personajului lui. Acelasi lucru si in cazul lui Taron Egerton care desigur ca aduce acel aer britanic unui personaj foarte simpatic. In rest daca nu as fi stiut exact cine "joaca" in acest film nu mi-as fi dat niciodata seama bazandu-ma doar pe interpretari. Am ras in unele momente, mai degraba zambit larg insa cu toate astea animatia de fata mi s-a parut foarte relaxanta chiar daca nu m-a distrat copios. Inca odata aplauze pentru tracklisting-ul ales. In aceasta privinta avem parte de John Legend, Sam Smith, Kanye West, Drake, Katy Perry, Lady Gaga, Major Lazer si multi altii. Nota 8.

0 0