Sinister

Horror, Thriller, Mister (United States of America)

Scott Derrickson

Automatik Entertainment, Blumhouse Productions, Alliance Films, IM Global, Possessed Pictures

29 Martie 2012

29 Septembrie 2020

<p>Filmul de față urmărește povestea lui Ellison, un scriitor de romane polițiste care-și cauta inspirația mutându-se în diferite locuri. Astfel, el se mută împreună cu familia sa într-o casă unde s-au petrecut niște evenimente tulburătoare, iar după ce găsește câteva casete video cu conținut îngrozitor în care au fost filmate tot felul de crime oribile, își dă seama că alegerea de a se muta împreună cu familia în acest loc a fost o decizie greșită, dar totodată își dă seama că este prea târziu pentru a repara această greșeală, deoarece întâmplările ciudate nu întârzie să apară, iar furia îngrozitorului Bagul declanșează teroarea în acea casă.</p>

10_nut

08.09.2018

nceputul mi s-a parut destul de bun dar pe sfarsit mi s-a schimbat parerea. IL RECOMAND. NOTA MEA 8

1 6

equilibrium

08.09.2018

Filme in care un scriitor mediatizat sau celebru se retrage intr-un loc uitat de lume in care sa isi scrie urmatoarea carte sau tot facut, indiferent daca filmul era un thriller, drama, sau horror.Legenda lui Boogeyman (inghititorul de odrasle) se gaseste la mai multe popoare, inclusiv la romani (celebrul baubau), in filmul de fata numindu-se Mr.Bogey (parca este nume de DJ).Si filme cu Boogey sau mai facut mai bune sau mai proaste, dar ce mi-a placut in cazul de fata este faptul ca, regizorul a mers mult timp pe latura de thriller si spre final a asezonat-o cu ceva horror.Mi-au placut si elementele ‘’snuff’’ ce contribuie din plin la atmosfera si la intriga propriu zisa (bine construita si cursiva ).Personal, am retinut interpretarea lui Etan Hawke pe care l-am revazut dupa mult timp lasandu-mi o impresie foarte buna (mai ales ca nu sunt un fan al lui) si un regizor tanar care si-a incercat norocul pe taramul supraultrabatatorit al filmelor horror (se fac cu miile in ultimul timp) unde multi dau rateuri.

3 4

panacristi

08.09.2018

Bunicel filmul pentru a mai da o data lovitura celebrul scriitor se muta cu familia la o casa unde au avut loc crime dar socoteala nu prea iese si lucrurile o dau spre paranormal si la urma scriitorul si familia acestuia fac si ei parte dintr-un film.

0 3